Η απόφαση ανήκει στο νέο υπουργό, τον κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη, που και κατά το παρελθόν είχε εκφραστεί εναντίον του συγκεκριμένου βιβλίου που ξεσήκωσε τόσες αντιδράσεις.
Όπως δημοσιεύτηκε σε άλλους διαδικτυακούς χώρους:
"Την απόσυρση του βιβλίου Ιστορίας της Στ` Δημοτικού και την αντικατάστασή του από το προηγούμενο βιβλίο ανακοίνωσε τo μεσημέρι της Τρίτης ο υπουργός Παιδείας. Στη διάρκεια έκτακτης συνέντευξης Τύπου, ο υπουργός Παιδείας Ευριπίδης Στυλιανίδης ανακοίνωσε ότι θα προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός για το συγκεκριμένο βιβλίο.Όπως εξήγησε, η απόφαση ελήφθη έπειτα από τις σημαντικές επιφυλάξεις που εξέφρασε για το περιεχόμενο του βιβλίου το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.Ο κ. Στυλιανίδης τόνισε η νέα γενιά δεν μπορεί να γίνει πειραματόζωο οποιουδήποτε εγχειρήματος."
ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ: AEGEAN TIMES
Μαζί σου, υπουργέ μου. Φυσικά και δεν μπορούμε να κάνουμε πειραματόζωα τα ελληνόπουλα.
Με την ίδια ευχαρίστηση διαβάσαμε στην παραπάνω ηλεκτρονική εφημερίδα του Αιγαίου ότι επιτέλους θα μας έρθουν στα σχολεία και οι συνάδελφοι του προγράμματος ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ. Καιρός ήταν. Γιατί στο μεταξύ αναγκαζόμαστε να δουλεύουμε απλήρωτοι τις ώρες που περισσεύουν στο πρόγραμμα.
Ας ελπίσουμε πως ο νέος υπουργός θα δει με την ίδια ευαισθησία και το θέμα της χρηματοδότησης της Παιδείας. Κοντός ψαλμός... όπου να 'ναι έρχεται ο νέος Προϋπολογισμός. Διότι παρά τα σχόλια που σήμερα διαβάσαμε στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ, δει δε χρημάτων.
Μα είναι δυνατόν να μας σερβίρουν τέτοιες απόψεις; Πώς δε χρειάζονται λεφτά για να ανέβει η ποιότητα της εκπαίδευσης;
Κι ακόμη πως δε χρειάζεται να πληρωθούν καλά οι εκπαιδευτικοί για να κάνουν καλά τη δουλειά τους; Δείτε τι γράφουν επί λέξει:
"Ο Οργανισμός διαπίστωσε ότι η αύξηση των κονδυλίων για την Παιδεία βελτιώνει τα αποτελέσματα μόνον κατά 15% αφού, συχνά, μεγάλο μέρος των επιπλέον κονδυλίων ξοδεύεται σε διογκωμένους μισθούς δασκάλων ή, ακόμη χειρότερα, για την πληρωμή χιλιάδων υπαλλήλων που δεν έχουν πατήσει ποτέ το πόδι τους σε σχολική τάξη.
Η έρευνα αποκαλύπτει ότι η Φινλανδία είναι ένα από τα κράτη που έχουν την καλύτερη σχέση εκπαιδευτικού αποτελέσματος - δαπανών. Τα σχολεία της εξαρτώνται από τη χρηματοδότηση της κυβέρνησης, αλλά χαίρουν τόσο μεγάλης ελευθερίας που κατ ουσίαν είναι ανεξάρτητα.
Επίσης, αν και το αμερικανικό σύστημα εκπαίδευσης στο σύνολό του δεν ανταποκρίνεται σε ποιότητα στα κονδύλια που διατίθενται για την Παιδεία, τα καλύτερα πρότυπα σχολεία (που χρηματοδοτούνται από το Δημόσιο αλλά είναι ουσιαστικά ανεξάρτητα) έδειξαν ότι ακόμη και ένας χαμηλόμισθος αλλά δυναμικός δάσκαλος μπορεί να κάνει τη διαφορά. Εδειξαν, όπως και ο ΟΟΣΑ, πως οι κυβερνήσεις πρέπει να επικεντρώνονται περισσότερο στις μεταρρυθμίσεις και λιγότερο στα κονδύλια εάν θέλουν να πρωτεύουν."
Εμ, είχε δίκιο εκείνος ο παλιός πρόεδρος της ΔΟΕ που είχε πει το αμίμητο:
"Οι εκπαιδευτικοί έχουν και στομάχι... Και μάλιστα ως προς το θρήσκευμα, ανήκει στους ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΥΣ."
Και συμπληρώνω: "Στους καθολικώς διαμαρτυρόμενους." Ας το λάβουν αυτό υπόψη όσοι προβάλλουν τέτοιες φαιδρές απόψεις. Κι αν πράγματι πιστεύουν πως ένας χαμηλόμισθος αλλά δυναμικός υπάλληλος μπορεί να κάνει τη διαφορά, ας πάνε στα δικά τους αφεντικά και να ζητήσουν περικοπή μισθού. Αλλά μάλλον το αντίθετο συμβαίνει... Συνήθως τέτοιες τακτικές συνοδεύονται από αργύρια προδοσίας και που τριάντα μόνο δεν είναι.
Άκου "διογκωμένους μισθούς"! Βρε σεις, όποιος θέλει ας μου απαντήσει πόσο δίκιο είναι να δουλεύεις 43 χρόνια νηπιαγωγός και να υποχρεώνεσαι να πληρώσεις 8.000 ευρώ για να πάρεις πλήρη σύνταξη! Και δε μιλώ γενικά και αόριστα. Για τη μάνα μου μιλάω. Σαράντα τρία χρόνια νηπιαγωγός και δε δικαιούται με τους νόμους της χώρας μας να πάρει πλήρη σύνταξη!!!
Διογκωμένα είναι μόνο τα ψέματα που μας λέτε. Διογκωμένα και όσα πρέπει να πληρώνουμε. Όλοι μας! Όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί. Και άδεια πουκάμισα και ξεφούσκωτες σαμπρέλες όσα προεκλογικά τάζετε στους εργαζόμενους και μετά την απομάκρυνση από την κάλπη τα παίρνετε πίσω και μας αρχίζετε τα δήθεν μου πορίσματα ερευνών και μπλα μπλα. Έρευνες!!! Ας γελάσω... Λες και δεν ξέρουμε για τι έρευνες μιλάτε! Ή λες και χρειάζονται έρευνες για να καταλάβουμε τι σημαίνει για το σχολείο η υποχρηματοδότηση.
Ελάτε στη δική μου τάξη για να σας το πω και αυτό. Σημαίνει σπασμένες καρέκλες για τα παιδάκια μου. Και γρατζουνιές στα τρυφερά τους ποδαράκια. Σημαίνει βαθιά το χέρι στην τσέπη του γονιού για να συμπληρώσει όσα η "δωρεάν" παιδεία δε φτάνει να προσφέρει στο παιδί του. Ξέρετε πόσο έχει πάει ένα τετράδιο; Ξέρετε πόσο κάνει μια σχολική τσάντα; Ξέρετε τι χαράτσι πληρώνει ένας γονιός κάθε Σεπτέμβρη μόνο και μόνο για την έναρξη της χρονιάς;
Και δε μιλάμε για παιδιά λυκείου. Πηγαίνετε σε ένα νηπιαγωγείο. Και ρωτήστε... Πόσα θέλει ένα νήπιο για να πάρει μέρος στις δραστηριότητες του νηπιαγωγείου; Για μαρκαδόρους, για μπλοκ, για πλαστελίνες και και και... Και πόσα παίρνει μεροκάματο ή έρμη μάνα και ο πατέρας; Και πόσοι γονείς είναι άνεργοι; Ή οικονομικοί μετανάστες; Ή πόσα παιδιά με ειδικές ανάγκες στερούνται της απαραίτητης πρόσθετης στήριξης λόγω ελλείψεων προσωπικού;
Ελάτε στο δικό μου σχολείο, στην υποτιθέμενα "καλή" συνοικία της Νέας Σμύρνης, να δείτε πόσες τέτοιες περιπτώσεις έχουμε. Και πέστε μου τι να κάνω όταν το φτωχό παιδί μου λέει "ψέματα" πως δεν το αφήνει ο γονιός να έρθει στη διδακτική επίσκεψη... Και ξέρω, καταλαβαίνω, πως το πραγματικό εμπόδιο είναι τα λεφτά και όχι ο δήθεν αυστηρός γονιός. Ξέρετε πόσο έχει πάει σήμερα το κόστος της επίσκεψης κατά μαθητή; Το λιγότερο 6 ευρώ. Κι αν τα πας σε θέατρο ή παρακολουθήσουν και πρόγραμμα, φτάνει και ξεπερνά τα 10.
Άκου δε χρειάζονται κονδύλια! Έτσι βρε πάτε να διασκεδάσετε τις εντυπώσεις από την έκθεση του ΟΟΣΑ που έβγαλε για μια ακόμη φορά ουραγό την Ελλάδα στη χρηματοδότηση της Παιδείας;
Το άλλο ανέκδοτο με το γάιδαρο του Χότζα, το έχετε υπόψη;
καιρος ηταν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καιρός! Μεγάλη κουβέντα είπες Πρέζα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις διαβάσει το ΧΑΣΜΑ ΣΕΙΣΜΟΥ; Να δεις τι λέγανε για τον καιρό οι έλληνες;
Άντε βρε να ανεβάσουμε τίποτα για το δάσκαλο που μείναμε να ασχολούμαστε με τους ελληνοεβραίους. Άντε να μιλήσουμε για τον ελληνοέλληνα. Να ανοίξει λίγο η καρδούλα μας. Που κατάφεραν πάλι να μας την μαυρίσουν.