Γράμμα ενός φετινού υποψηφίου

Αναδημοσιεύουμε από το site http://www.alfavita.gr/index.php το γράμμα ενός παιδιού που φέτος έδωσε στο Πανεπιστήμιο... ενός παιδιού που:


Κυρία Υπουργέ,


Προέρχομαι από μια περιοχή, το νομό Ηλείας, που είχε τεράστιες καταστροφές από τις πυρκαγιές. Την περασμένη Κυριακή κάηκε το σπίτι που πέρασα τα παιδικά μου χρόνια και τα καλύτερα καλοκαίρια μου. Λυπήθηκα πολύ. Το πολύ δεν μπορεί βέβαια να αποδώσει το μέγεθος.


Τη Δευτέρα βγήκαν τα αποτελέσματα των εισαγωγικών. Χάρηκα, όσο μπορούσα να χαρώ σε τέτοιες περιστάσεις καταστροφής, γιατί πέρασα στο τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας στην Κέρκυρα, που ήταν η πρώτη μου προτίμηση. Χάρηκα και για τους συμμαθητές και τους φίλους μου, το συζητήσαμε, καταλαβαίνετε πώς συζητούν και πώς χαίρονται τα παιδιά σε ανάλογες περιπτώσεις, τι ψυχολογία διαμορφώνουν. Για όλους είχα πετύχει το στόχο μου, για όλους ήμουν πλέον φοιτητής στο συγκεκριμένο τμήμα και εγώ ήμουν έτοιμος ψυχολογικά να ξεκινήσω τη φοιτητική μου ζωή στην Κέρκυρα.


Δυστυχώς, χθες έμαθα ότι λόγω λάθους των αποτελεσμάτων, δεν εισάγομαι στην Κέρκυρα, αλλά σε άλλο τμήμα, στην Αθήνα, που ήταν η έκτη προτίμησή μου. Πώς να το δεχτώ; Πώς να το αντιμετωπίσω; Πώς να το γυρίσω μέσα μου; Τι να πω στους φίλους μου;

Κυρία Υπουργέ, εγώ κάηκα για μια ακόμα φορά. Θα το σκεφτώ αν θα γραφτώ στο νέο τμήμα που εισάγομαι τώρα. Λογικά το καταλαβαίνω και το δέχομαι ότι αυτά τα μόρια έπιασα, εκεί πρέπει να φοιτήσω. Ψυχολογικά όμως δεν το αντέχω. Στη μια φωτιά προστέθηκε κι άλλη.


Με εκτίμηση


Μπούρης Αθανάσιος-Αλέξιος


Α΄ Λύκειο Πύργου Ηλείας



Αναδημοσίευση από: Alfavita


ΣΧΟΛΙΟ


Καίγονται δέντρα, καίγονται άνθρωποι καίγονται και τα όνειρα των παιδιών μας. Μέσα σε τούτη την πυρκαγιά που μας κατακαίει και μας τσουρουφλίζει, κάτσε και άκου τους πλαστικούς λόγους των άλλων υποψηφίων, αυτών που εκλιπαρούν την ψήφο μας και με τη φλόγα στην καρδιά και στα μάτια ετοιμάσου να δώσεις απάντηση στην κάλπη. Όπως η δημοκρατία σου δίνει το δικαίωμα και σου ορίζει την υποχρέωση. Και μη μας καις τα φυλλοκάρδια κάνοντας λόγο για αποχή.


Τι θα πει αποχή; Περισσότερο από ποτέ σημαίνει αυτή τη φορά να το βάζεις στα πόδια. Να στρέφεις τα νώτα σε όλους όσους επιβουλεύονται το μέλλον της χώρας. Τέτοιο δικαίωμα, να μην παραδώσεις την ψήφο σου, πού το βρήκες γραμμένο; Πού το ανακάλυψες; Σε ποια αποκαΐδια φύτρωσε μια τέτοια μαύρη σκέψη;


Κι αν τέλειο κόμμα δε βρίσκεις να διαλέξεις, και τίμιους υποψήφιους για να σταυρώσεις, όφειλες ο ίδιος να κατέβεις υποψήφιος. Όφειλες ο ίδιος να σταυρωθείς. Όχι όμως να μιλάς για αποχή. Όχι αυτό. Μα δεν καταλαβαίνεις πως έτσι δίνεις χέρι βοηθείας σε όλους όσους βάλαν μπουρλότα στα όνειρα και στις ελπίδες μας; Το δικό τους χατίρι εξυπηρετείς; Και τους αφήνεις λίμπερδους να αποκάψουν και ό,τι ακόμη γλίτωσε;

1 σχόλιο:

  1. Αθανατη Ελληνικη Παιδεια...Αθανατο Ελληνικο Μπουρδελο...
    Παιζουν με τα νευρα και το μελλον των νεων παιδιων...
    Μαυρο και στους δυο μεγαλους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφιέρωμα στην Κατερίνα μας