Στο χορό των ΜΚΟ που έχουν ήδη στήσει γλέντι στη Θεσπρωτία εμφανίστηκε και καινούριος συγκωμαστής:
http://www.neoiagones.gr/index.php/-mainmenu-41/18670-2011-04-19-14-20-16.html
Τρίτη, 19 Απρίλιος 2011
Σε σύσκεψη στην Περιφέρεια Ηπείρου με θέμα τα Αρχαία Θέατρα θα παραστεί ο πρόεδρος του Σωματείου «Διάζωμα» Σταύρος Μπένος, στο πλαίσιο της περιοδείας του που θα ξεκινήσει από τα Γιάννενα στις 5 Μαΐου.
Αμέσως μετά θα επισκεφθεί το Αρχαίο Θέατρο της Δωδώνης ενώ στις 2 το μεσημέρι θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου στο αρχαιολογικό Μουσείο Ιωαννίνων.
Την Παρασκευή 6 Μαΐου θα βρίσκεται στο Δημαρχείο Φιλιατών και μετά την επίσκεψή του στο θέατρο Γιτάνων θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου στο αρχαιολογικό Μουσείο Ηγουμενίτσας.
Το Σάββατο 7 Μαΐου ο Σταύρος Μπένος θα βρίσκεται στην Πρέβεζα και αφού επισκεφθεί διαδοχικά τα αρχαία θέατρα της Κασσώπης και της Νικόπολης θα συναντηθεί με τον Δήμαρχο Πρέβεζας Χρήστο Μπαίλη και αμέσως μετά θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου στο αρχαιολογικό μουσείο.
Η επίσκεψη του Σταύρου Μπένου στην Ήπειρο θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 8 Μαΐου με επίσκεψη στο Δημαρχείο της Άρτας και το Αρχαίο θέατρο Αμβρακίας ενώ μετά το τέλος των συναντήσεών του θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου στο αρχαιολογικό μουσείο.
Να θυμίσουμε ότι ο κ. Μπένος βρέθηκε στην περιοχή πριν από περίπου δύο χρόνια και η Πρέβεζα -μέσω των τότε αιρετών του Νομάρχη Βασίλη Ιωάννου και των Δημάρχων Πρέβεζας και Ζαλόγγου κυρίων Κλάπα και Μικρούλη- αποτέλεσε μέλος του δικτύου «Διάζωμα» στο οποίο εντάχθηκαν τα θέατρα της Νικόπολης και της Κασσώπης.
Μάλιστα ο κ. Μπένος στην σελίδα του « Διαζώματος» έχει αναρτήσει τις εντυπώσεις του από την επίσκεψη στους δύο αυτούς χώρους. Σύμφωνα με τον κ. Μπένο το αρχαίο θέατρο της Νικόπολης αποτελεί ένα από τα επιβλητικότερα μνημεία του χώρου το οποίο όμως βρίσκεται σε ερειπιώδη κατάσταση. Ο πρόεδρος του «Διαζώματος» αναφέρεται και στο θέατρο της Κασσώπης υπογραμμίζοντας ότι η κατάσταση του μνημείου είναι αρκετά καλή ωστόσο θα πρέπει να ληφθούν καταρχήν μέτρα προστασίας από τις κατακρημνίσεις των βράχων για να ακολουθήσουν στερεωτικές και αναστηλωτικές επεμβάσεις.
Η νέα επίσκεψή του κ. Μπένου στην περιοχή μας θα δώσει την δυνατότητα αφενός να «επικαιροποιηθεί» το ζήτημα της αναστύλωσης των χώρων αυτών και αφετέρου να υπάρξει γνωριμία με τις νέες τοπικές αρχές οι οποίες θα ενημερωθούν από τον κ. Μπένο για ότι αφορά τις πρωτοβουλίες του «Διαζώματος».
Το «Διάζωμα» είναι μια κίνηση πολιτών που ιδρύθηκε το 2008 και έχει ως στόχο της την προστασία και την ανάδειξη των αρχαίων θεάτρων, ωδείων, σταδίων και αμφιθεάτρων .Στην κίνηση αυτή συμμετέχουν ως ιδρυτικά μέλη 275 κορυφαίες προσωπικότητες της χώρας από τον χώρο της αρχαιολογίας, από τον καλλιτεχνικό και δημοσιογραφικό χώρο καθώς και από την τοπική αυτοδιοίκηση.
Ωραία λοιπόν! Μπορεί ο αρχαιολογικός χώρος των Γιτάνων να μένει κλειστός, γιατί δεν υπάρχουν χρήματα να προσληφθεί φύλακας, αλλά τώρα θα έρθει το Διάζωμα και θα "διαζώσει" την άθλια κατάσταση με τους αρχαιολογικούς μας χώρους. Το Διάζωμα που οι Νέοι Αγώνες το χαρακτηρίζουν ως κίνηση πολιτών όμως η Ελευθεροτυπία το αναφέρει ως μια ακόμη ΜΚΟ:
http://archive.enet.gr/online/online_text/c=113,dt=14.10.2008
Τα αρχαία θέατρα απέκτησαν ...μη κυβερνητική οργάνωση
Της Ν. ΚΟΝΤΡΑΡΟΥ - ΡΑΣΣΙΑ
Οταν βλέπεις τη Λυδία Κονιόρδου να σιγοτραγουδάει μέρα μεσημέρι ένα μονόλογο της «Ηλέκτρας» στο φρεσκοαναστηλωμένο Εκκλησιαστήριο (Ωδείο) της Αρχαίας Μεσσήνης και τον διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών Γιώργο Λούκο να υπόσχεται στον αναστηλωτή του χώρου Πέτρο Θέμελη ότι του χρόνου θα εγκαινιάσει το αρχαίο Στάδιο (αναστηλωμένο στην τρίχα) με την Πίνα Μπάους, δεν θέλεις άλλη απόδειξη ότι η πρωτοβουλία του Σταύρου Μπένου να ιδρύσει το «Διάζωμα», ένα φορέα προστασίας, ανάδειξης και λελογισμένης χρήσης των αρχαίων σταδίων, ωδείων και θεάτρων, μπορεί να έχει απτά αποτελέσματα.
Η Λυδία Κονιόρδου, απαγγέλλοντας ένα μονόλογο της «Ηλέκτρας» στο άρτι αναστηλωθέν αρχαίο Εκκλησιαστήριον (Ωδείο) της Αρχαίας Μεσσήνης, στην προχθεσινή γεν. συνέλευση του «Διαζώματος»
Και μόνον η προσέλευση τόσων αρχαιολόγων, αρχιτεκτόνων και μηχανικών από την Κρήτη έως τη Μακεδονία και τα νησιά του Αιγαίου, αλλά και προσωπικοτήτων από τον χώρο του θεάτρου και της τέχνης στην Α' Ιδρυτική Γενική Συνέλευση του «Διαζώματος», το περασμένο Σαββατοκύριακο, έδειχνε την ανάγκη να ανοίξει ο διάλογος και να βρεθεί η χρυσή τομή σωτηρίας και χρήσης των μνημείων.
Ο χώρος της Αρχαίας Μεσσήνης δεν επελέγη τυχαία. Πέρα από το γεγονός ότι η Μεσσηνία αποτελεί την πατρίδα του πρώην υπουργού Πολιτισμού Σταύρου Μπένου, ο συγκεκριμένος αρχαιολογικός χώρος έχει γίνει αγνώριστος τα οκτώ τελευταία χρόνια. Αξιοποιώντας ο Πέτρος Θέμελης μέχρι δεκάρας κοινοτικά κονδύλια και ιδιωτικές χορηγίες (7 εκατ. ευρώ) και με ελάχιστο προσωπικό (23 άτομα) ανέδειξε ένα μεγάλο αριθμό μνημείων σε χώρο συνολικής έκτασης 350 στρεμμάτων, με αποτέλεσμα η Αρχαία Μεσσήνη να συναγωνίζεται σε λαμπρότητα την Αρχαία Ολυμπία, όπως μας έλεγε η έφορος Καλαμάτας Ξένη Αραπογιάννη, που προσβλέπει στη βοήθεια του «Διαζώματος» για την προώθηση αρχαιολογικών έργων.
Στη γενική συνέλευση ειπώθηκαν πολλά περί «αδιαφάνειας διαχείρισης των κοινοτικών κονδυλίων» και ανυπαρξίας προγραμματισμού για περιφερειακά έργα. Κι επειδή κάποιοι αναφέρθηκαν σε συνέργειες του «Διαζώματος» προκειμένου να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ κάποια έργα, ο εκ των μελών του Δ.Σ. πρώην γεν. διευθυντής Αναστήλωσης Βασ. Χανδακάς μάς εξήγησε ότι το «Διάζωμα» δεν πρόκειται να υποκαταστήσει ούτε το Ταμείο Διαχείρισης Πιστώσεων Αρχαιολογικών Εργων (ΤΔΠΕΑΕ) ούτε καμία άλλη υπηρεσία του ΥΠΠΟ. Θα προσπαθήσει, όμως, με ιδιωτικές χορηγίες να βοηθήσει στην ωρίμανση κάποιων μελετών, προκειμένου να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ και να υλοποιηθούν από την Αρχαιολογική Υπηρεσία.
«Περιμένω με αγωνία την πρώτη χορηγία για να την προωθήσουμε σε αυτούς που τη χρειάζονται», είπε ο Σταύρος Μπένος, ξεκαθαρίζοντας ότι το «Διάζωμα» θέλει να αναδείξει τον θεσμικό ρόλο ΥΠΠΟ, Εφορειών, ΚΑΣ και παράλληλα να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες, να τους δείξει ότι το μνημείο είναι δικό τους. «Σκοπεύουμε να ανοίξουμε έναν ηλεκτρονικό "κουμπαρά" για κάθε μνημείο με πρόσκληση στους πολίτες να πάρουν μέρος. Ακόμη και η προσφορά 1 ευρώ θα με συγκινούσε πολύ», τόνισε.
Ηδη λειτουργεί ένας ιστότοπος ( http://www.diazoma.gr/ ) και μέσα σε αυτόν το «Παρατηρητήριο», με χάρτη όλων των αρχαίων θεάτρων του ελλαδικού χώρου. Κάθε μνημείο έχει ανατεθεί σε έναν ειδικό προκειμένου να μεριμνήσει για τη σύνταξη του ειδικού φακέλου με την εικόνα διατήρησής του, τις μελέτες που έχουν γίνει και τις ανάγκες του κοστολογημένες. Ετσι, κάθε χορηγός θα είναι σε θέση να επιλέξει το μνημείο που θα επιχορηγήσει.
Πολλοί από τους παριστάμενους αρχαιολόγους εξέφραζαν στα πηγαδάκια επιφυλάξεις για τον τρόπο που θα λειτουργήσει αυτή η προσπάθεια. Γιατί ναι μεν θέλουν ένα χέρι που να τους απεγκλωβίσει από το δημόσιο λογιστικό, από την άλλη όμως θέλουν να διασφαλιστούν τα πνευματικά τους δικαιώματα στην έρευνα και μελέτη και η ποιότητα στην αναστήλωση και ανάδειξη των μνημείων.«Είμαστε ακόμη στην αρχή. Σιγά σιγά όλα θα ξεκαθαριστούν», καθησύχαζε ο Στ. Μπένος, ενώ ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων Δημ. Αθανασούλης παρατηρούσε πως «δεν πρέπει να είμαστε φοβικοί». Εξάλλου, η γεν. διευθύντρια Αρχαιοτήτων Βιβή Βασιλοπούλου χαρακτήρισε την προσπάθεια «παράπλευρη (για την Αρχαιολογική Υπηρεσία) ωφέλεια».
* Νέα μέλη στο «Διάζωμα»: Με μια απλή αίτηση είτε στο www.diazoma.gr είτε στα γραφεία (Μπουμπουλίνας 30, τηλέφωνο 210-8254256).
* Το πρώτο Δ.Σ. αποτελείται από τους: Π. Θέμελη, Γ. Κουρουπό, Χ. Λάζο, Β. Λαμπρινουδάκη, Σ. Μπένο, Σοφία Ταράντου, Β. Χανδακά.*ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 14/10/2008
Από τον καιρό που το ΔΙΑΖΩΜΑ εμφανίστηκε πολλά έχουν γραφτεί για τη δράση του. Από το Ριζοσπάστη το ακόλουθο:
http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=5376014&publDate=26/11/2009
«Σωτήρες»... της «κοινωνίας των πολιτών»
Η κυβέρνηση, και μέσω της «χορηγίας» για το Θέατρο του Διονύσου, καθιστά σαφέστερη την πρόθεσή της να αφήσει την πολιτιστική κληρονομιά στην «καλή διάθεση» της «ιδιωτικής πρωτοβουλίας»...
Ολοταχώς προχωρά η κυβέρνηση στην εφαρμογή της αντιδραστικής πολιτιστικής πολιτικής της - συνέχεια αυτής της ΝΔ, σε πλήρη δικομματική ταύτιση με την «πολιτιστική» στρατηγική της ΕΕ - με αιχμή την πολιτιστική κληρονομιά. Χτες, στο αμφιθέατρο του ΥΠΠΟ-Τ, παρουσία του υπουργού Πολιτισμού, Π. Γερουλάνου, του νομάρχη Αθηνών, Γ. Σγουρού και του ΔΣ του σωματείου «Διάζωμα», με επικεφαλής τον Στ. Μπένο, παρουσιάστηκε «διθυραμβικά» η απόφαση της Νομαρχίας Αθήνας να χρηματοδοτήσει με 6 εκατ. ευρώ το «Διάζωμα» για αναστηλωτικά και σωστικά έργα στο αρχαίο Θέατρο του Διονύσου στην Ακρόπολη.
Πρόκειται για χαρακτηριστική περίπτωση, του πώς το αστικό κράτος συνειδητά απαξιώνει την Αρχαιολογική Υπηρεσία και κάθε έννοια δημόσιας, μη εμπορευματικής διαχείρισης του πολιτισμού, αφήνοντας «χώρο» στη λεγόμενη «κοινωνία των πολιτών» («Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις», φορείς τύπου «Διαζώματος», Τοπική Αυτοδιοίκηση κλπ), ώστε να «αθωωθεί» η λεγόμενη «ιδιωτική πρωτοβουλία» και στον πολιτισμό. Προοπτικά, αυτή η πολιτική στοχεύει στην πλήρη ιδιωτικο-οικονομική διαχείριση του πολιτισμού, τον οποίο η ΕΕ - αλλά και ο δικομματισμός, όπως προκύπτει από τα προγράμματα και το νομοθετικό πλαίσιο που προώθησε - αντιμετωπίζει ως «κλάδο» που μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας του κεφαλαίου.
Γι' αυτό και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟ-Τ «προσπερνά» ως «φυσιολογικό» το γεγονός ότι το κράτος περιμένει «χορηγίες» ακόμη και όταν πρόκειται για τη διάσωση και ανάδειξη σημαντικότατων μνημείων, λ.χ. του Θεάτρου του Διονύσου ή του Λυκείου του Αριστοτέλη (την περασμένη άνοιξη, επί κυβέρνησης ΝΔ). Γι' αυτό ο υπουργός Πολιτισμού απηύθυνε «ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ» στο «Διάζωμα» και τη Νομαρχία, σημειώνοντας ότι η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς δεν είναι μόνο υπόθεση του υπουργείου, αλλά και της «κοινωνίας των πολιτών» και των «ευρύτερων συνεργασιών».
Είναι επίσης χαρακτηριστικό για το πώς το κράτος ενδυναμώνει νομοθετικά αυτές τις διαδικασίες, ότι το πλαίσιο συνεργασίας ΤΑ και ΥΠΠΟ-Τ, όπως το «προτείνει» το «Διάζωμα», στηρίζεται στον επίσης αντιδραστικό Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων του 2006, με τον οποίο δόθηκε η «δυνατότητα» στη, «μεταλλαγμένη» ουσιαστικά σε «επιχείρηση», ΤΑ να «εμπλακεί» και στην πολιτιστική κληρονομιά. Π.χ. μεταξύ άλλων, αναφέρει το άρθρο 225 του Κώδικα για το πλαίσιο συνεργασίας ΥΠΠΟ - ΤΑ και ειδικότερα η παράγραφος 5, όπου «γίνεται ειδική και λεπτομερής αναφορά στην προώθηση "προγραμματικής σύμβασης πολιτισμικής ανάπτυξης" με παράλληλη δυνατότητα επιβολής "πολιτιστικού τέλους"»! Πρόκειται δηλαδή για ένα ακόμη «χαράτσι» στους εργαζόμενους, μέσω της ΤΑ ως «παρελκόμενο» αυτής της πολιτικής.
Επιπλέον, όπως προέκυψε στη χτεσινή συνέντευξη, αυτά τα 6 εκατ. ευρώ, καλύπτουν «πλήρως» τις ήδη εγκεκριμένες μελέτες για το μνημείο, σε βάθος χρόνου 6 ετών. Κόστος, που ουσιαστικά ήταν στον «αέρα» (σ.σ. το μνημείο θα «περίμενε» το ΕΣΠΑ) αν δεν υπήρχαν η... «σωτηρία» της Νομαρχίας και του «Διαζώματος»! Ουδείς βέβαια νιώθει ...άβολα με αυτό. Αντίθετα, το έργο στο θέατρο «σέρνεται» χρόνια, τόσο που το 2007 οι ελάχιστοι εργαζόμενοι σ' αυτό προχώρησαν σε επίσχεση εργασίας λόγω έλλειψης χρημάτων για το έργο, τους μισθούς και για επιπλέον προσωπικό.ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ Πέμπτη 26 Νοέμβρη 2009
Αφού λοιπόν το ΔΙΑΖΩΜΑ "διέζωσε" τα υπόλοιπα μνημεία, έναντι εκατομμύριων βεβαίως ευρώ, τώρα έρχεται να "διαζώσει" και τα αρχαία θέατρα της Ηπείρου. Ανάμεσά τους και το δικό μας, το αρχαίο θέατρο των Γιτάνων.
Ίσως να γίνει και μια καινούρια μάζωξη της τοπικής αυτοδιοίκησης για να εξασφαλίσουν και εθελοντές στην προσπάθεια. Έτσι λειτουργούν αυτές οι καταστάσεις. Αφενός από τον μεγάλο κουμπαρά που γεμίζει από τη δική μας φορολογία πέφτουν τα χοντρά οικονομικά πακέτα και αφετέρου μας ζητούν και προσωπική εθελοντική εργασία.
Μα είναι ο σκοπός ιερός! σου αντιτείνουν! Κι εγώ βεβαίως θα συμφωνήσω πως όχι μόνο είναι ιερός σκοπός η αρχαία κληρονομιά του λαού μας αλλά και κάτι παραπάνω! Ακριβώς γι' αυτό δεν μπορεί να εκχωρούνται τα άγια των αγίων σε ιδιώτες. Και μόνο ο θεσμικός φορέας που η δημοκρατία μας έχει δημιουργήσει, η αρχαιολογική υπηρεσία, είναι αρμόδια.
Αν κάποιος άλλος θέλει είτε οικονιμικά είτε με προσωπική εργασία να βοηθήσει, θα πρέπει να τα προσφέρει κατ' ευθείαν στην αρχαιολογική υπηρεσία. Κι αυτή θα αποφασίζει πού και πότε θα γίνουν εργασίες.
Γιατί ο καθένας μπορεί να σουλουπώνει το σπίτι του αλλά οι θησαυροί που ανήκουν σε όλους μας είναι απαράδεκτο να μπαίνει στη μέση ιδιώτης. Έστω και αν ο ιδιωτικός φορέας στελεχώνεται και από ειδικούς. Ιδιαίτερα σε τομείς που αφορούν αρχαία μνημεία. Και που τόσα έχουν δει τα μάτια μας να συμβαίνουν ακόμη και από επώνυμους.
Το πρόβλημα είναι βεβαίως και με την οικονομική διαχείριση τέτοιων καταστάσεων όταν εμπλέκεται ιδιώτης. Υποτίθεται πληρώνουμε φόρους για να λειτουργεί το κράτος και ως εργοδότης στους τομείς που εποπτεύει. Με τη μέθοδο των ΜΚΟ ποιοι τελικά εργάζονται; Αλλά και ποιοι μένουν την ίδια ώρα άνεργοι; Πετιούνται στην ανεργία άνθρωποι που έχουν τα προσόντα να εργαστούν και η κάθε ΜΚΟ προσλαμβάνει τους δικούς της.
Έτσι θα φτιάξουμε την οικονομία και θα νοικοκυρέψουμε το κράτος; Ή θα το διαλύσουμε τελείως;
Κλείνουμε την αναφορά μας στο θέμα με ένα ακόμη άρθρο από το Ριζοσπάστη:
http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=5676369
Η πολιτιστική κληρονομιά «δώρο» στο κεφάλαιο
Με την αθωότητα της αρχαιολογικής κοινότητας, τη δύναμη των θεσμών της αυτοδιοίκησης και την απεραντοσύνη της σοφίας της ψυχής και του εθελοντισμού των πολιτών της πατρίδας μας», πλούτισε το «Διάζωμα» - σύμφωνα με τον Σταύρο Μπένο, στην 3η γενική συνέλευση που έγινε (29/5) στο αρχαίο θέατρο των Οινιάδων, στην Αιτωλοακαρνανία. Βέβαια, πλούτισε, κατά μερικά εκατομμύρια ευρώ που συγκεντρώθηκαν για την ανάδειξη αρχαίων θεάτρων, υποχρέωση της πολιτείας που τα τελευταία χρόνια εφηύρε τρόπους αποποίησης των υποχρεώσεών της.
Ετσι υποκαθιστώντας την πολιτεία, στα δύο χρόνια λειτουργίας του, το «Διάζωμα» έκανε «καταγραφή όλων των χώρων θέασης και ακρόασης - επιστημονική τεκμηρίωση - εκδοτικές - φιλμογραφικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες, νέες καινοτομικές εφαρμογές αποτύπωσης - χαρτογράφησης, δημιουργίας ζωνών περιβαλλοντικής προστασίας γύρω από τα μνημεία, χρηματοδότηση των μνημείων με νέους τρόπους που στηρίζονται σε όλους τους θεσμούς και τους πολίτες της χώρας».
Στη γενική συνέλευση του «Διαζώματος», η γ.γ. του ΥΠΠΟΤ, Λίνα Μενδώνη, εγκωμίασε το σωματείο και τον Σταύρο Μπένο, υπερθεματίζοντας για τη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, σύμπραξη δηλαδή παράδοσης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς στο μεγάλο κεφάλαιο. «Ενα οραματικό στρατηγικό σχέδιο για την πολιτιστική ανάπτυξη» - τόνισε η Λ. Μενδώνη - «οφείλει να θέσει ως προϋπόθεση την καθολική συμμετοχή - της πολιτείας διά των φορέων και υπηρεσιών της, της Αυτοδιοίκησης, των κοινωνικών εταίρων - και να λάβει υπόψη του όλους τους νόμιμα προσφερόμενους οικονομικούς πόρους». Η αρμοδιότητα ολοκληρωμένης προστασίας και διαχείρισης του μνημειακού αποθέματος, βέβαια, «ανήκει αποκλειστικά στο κράτος», όμως σε άλλους τομείς του Πολιτισμού, κυρίως των σύγχρονων υποδομών, στη δημιουργία ή την αναβάθμιση του πολιτιστικού περιβάλλοντος υποβαθμισμένων περιοχών, στην ποιοτική βελτίωση ιστορικών κέντρων σε αστικές περιοχές, στη δημιουργία θεματικών πάρκων, που μπορούν να αποτελέσουν σύγχρονους τουριστικούς πόλους, «η σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα θα μπορούσε να δώσει αποτελεσματικές λύσεις και βιώσιμες διεξόδους», είπε η Λ. Μενδώνη.
Στη γενική συνέλευση άνοιξαν και επίσημα οι «κουμπαράδες» του «Διαζώματος» για 25 θέατρα, όπου καλούνται οι πολίτες, μέσω ειδικών τραπεζικών λογαριασμών για το κάθε θέατρο ξεχωριστά, να συνεισφέρουν οικονομικά. Την πρώτη κατάθεση θα κάνουν πολίτες και σύλλογοι του Μεσολογγίου (ύψους 3.000 ευρώ για το θέατρο Αρχαίας Καλυδώνας).
«Δεν υπάρχει τίποτα πιο λυτρωτικό» - κατά τον Στ. Μπένο - «ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή που διαβαίνουμε, να βιώνεις τη φωτεινή πλευρά των ανθρώπων και τη σταδιακή διαμόρφωση ενός κινήματος αγάπης για την προστασία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς».
Πολύ ρομαντικό... κλείσιμο, οι αγάπες και τα λουλούδια, αλλά οι υποψιασμένοι πλέον εργαζόμενοι, γνωρίζουν τη σκοτεινή πλευρά των δικομματικών κυβερνητικών επιλογών... χρόνια τώρα.ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ Τρίτη 1 Ιούνη 2010
_____________________________________
Διαβάστε σχετικά και αυτά τα άρθρα:
http://www.statesmen.gr/24366/politiki/%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CF%80%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B5-%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B4_18-03-2011.html
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=393327
Για το νέο ρόλο που ανέλαβε ο κ. Μπένος, ο οραματιστής του Διαζώματος, στην ευρύτερη προσπάθεια αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου