Δεν κόψαμε καμία. Για να αποκαλυφθούν τα εγκλήματα και οι παρανομίες των μεταναστών σε όλη τους την έκταση και κυρίως να αναδειχθεί σε όλο της το βάθος και η καταγγελία του οικονομολόγου.
Ευτυχώς πάντως που δε ζει ο Βίκτωρ Ουγκώ. Γιατί θα κινδύνευε να κατηγορηθεί κι αυτός ως ηθικός αυτουργός των εγκλημάτων του Γιάννη Αγιάννη...
Το κλου πάντως της υπόθεσης δεν είναι η επαιτεία αλλά η εχθροπάθεια των αλλοδαπών κατά των Ελλήνων!
Ας μπει κάποιος δικηγορικός σύλλογος στον κόπο να του απαντήσει. Και να τον ενημερώσει πως είναι οι "Έλληνες" που καταδικάστηκαν πρόσφατα από ευρωπαϊκό δικαστήριο για τον τρόπο που συμπεριφέρονται στους μετανάστες:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=243793
Καταδίκη στην Ελλάδα για τη μεταχείριση μεταναστών
Υπό αίρεση βρίσκεται η συνθήκη «Δουβλίνο ΙΙ» για την επαναπροώθηση μεταναστών, έπειτα από την καταδικαστική για την Ελλάδα, αλλά και το Βέλγιο, απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.
Η υπόθεση αφορούσε σε προσφυγή Αφγανού, ο οποίος είχε μπει στην Ε.Ε. από την Ελλάδα και στη συνέχεια είχε μεταβεί στο Βέλγιο, όπου και είχε ζητήσει πολιτικό άσυλο. Όπως κατήγγειλε, Αθήνα και Βρυξέλλες επεδίωξαν την απέλαση του άνδρα, χωρίς να εξετάσουν ενδελεχώς του λόγους που τον οδήγησαν να εγκαταλείψει την πατρίδα του.
Το δικαστήριο έκρινε την Ελλάδα ένοχη για την παραβίαση του άρθρου 3 της Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, με το οποίο απαγορεύεται η απάνθρωπη και εξευτελιστική μεταχείριση, εξαιτίας των συνθηκών κράτησης μεταναστών. Καταδικάστηκε επίσης για παραβίαση του δικαιώματος προσφυγής σε μία δίκαιη και σύντομη δίκη, ενώ το δικαστήριο έκρινε ανεπαρκές το σύστημα παροχής ασύλου στην χώρα. Η Ελλάδα υποχρεούται να καταβάλλει στον Αφγανό 1.000 ευρώ για ηθική βλάβη και 4.725 ευρώ για δικαστικά έξοδα.
Το Βέλγιο καταδικάστηκε για παραβίαση του δικαιώματος στη ζωή, επειδή τον έστειλε πίσω στην Ελλάδα, αν και ο ίδιος υποστήριζε ότι κινδυνεύει η σωματική του ακεραιότητα και η ζωή του αν απελαθεί από εκεί και επιστρέψει στην πατρίδα του.
Ο άνδρας πέρασε τρεις μέρες σε κελί στο "Ελευθέριος Βενιζέλος". Στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος και φοβούμενος ότι θα συλληφθεί ξανά και θα απελαθεί προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Το δικαστήριο απαγόρευσε στην Ελλάδα να τον απελάσει πριν εκδικασθεί οριστικά η προσφυγή του στο Στρασβούργο.
Το Βέλγιο καταδικάστηκε, επίσης, για παραβίαση του δικαιώματος προσφυγής σε μία δίκαιη και σύντομη δίκη. Υποχρεούται να καταβάλλει 24.900 ευρώ για υλική ζημιά στον προσφεύγοντα και να πληρώσει και 7.350 ευρώ για έξοδα και δαπάνες.
Το δικαστήριο έκρινε ουσιαστικά ότι το "Δουβλίνο ΙΙ" είναι αντίθετο με τις διατάξεις της Σύμβασης Προστασίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Κι ακόμη να θυμίσουμε το πρόσφατο άρθρο στο Εκόνομιστ:
http://www.economist.com/node/18178167 (17/2/2011)
Στο δημοσίευμα γίνεται αναφορά στη συμπεριφορά των Ελλήνων απέναντι στους μετανάστες. “Αν και η Ελλάδα είναι μια χώρα μεταναστών, ωστόσο υπάρχουν Έλληνες ξενοφοβικοί που ξυλοκοπούν τους μετανάστες”, αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Φαντάσου τώρα ένας Ευρωπαίος να δει και να διαβάσει όσα αναφέραμε παραπάνω. Πως στην Ελλάδα θεωρείται έγκλημα να χορεύει ένας αλλοδαπός σε μια πλατεία που γίνεται γιορτή ή πως οι Έλληνες και μάλιστα με πτυχίο Οικονομολόγου θεωρούν παράνομη πράξη να επαιτούν άνθρωποι που δεν έχουν να φάνε.
Και θα έπρεπε ο κύριος αυτός αφού έχει πτυχίο πανεπιστημίου να γνωρίζει μια βασική αρχή του δικαίου. Πως δεν μπορούμε συλλήβδην να κατηγορούμε ανθρώπους με βάση την υπηκοότητά τους. Αυτό θεωρείται φυλετική διάκριση ή πιο απλά ρατσισμός. Οι αλλοδαποί δεν μπορεί να είναι όλοι καλοί ή όλοι κακοί. Ανάμεσά τους όπως και ανάμεσα στους Έλληνες θα υπάρχουν και οι μεν και οι δε. Κάτι που το καταλαβαίνουν ακόμη και παιδιά δέκα ετών:
Ήρθαν προχτές τα δεκάχρονα τρομοκρατημένα με όσα άκουσαν για το βιασμό ενός συνομηλίκου τους λίγο πιο έξω από την πόρτα τους. Τι να τους πεις των παιδιών; Δεν είναι πράγματα αυτά να τα λέμε στα παιδιά γιατί τα πανικοβάλουμε και τα τρομοκρατούμε.
- Οι μετανάστες, μου είπαν, κακοποίησαν ένα παιδάκι!
- Οι μετανάστες; ρώτησα.
- Ναι, οι μετανάστες!
- Για ακούστε να σας πω. Αφού ξέρετε πως τώρα κακοποιήθηκε ένα παιδάκι στην πόλη μας, θα ξέρετε πως κάτι τέτοιο έγινε και το περασμένο καλοκαίρι. Με ένα κοριτσάκι από την Αλβανία.
- Ναι, ναι! Ξέρουμε!
- Μετανάστες το κακοποίησαν και εκείνο;
- Όχι, ένας γέρος...
- Μετανάστης;
- Έλληνας.
- Ωραία λοιπόν. Πώς θα σας φαινόταν αν γύριζαν και οι Αλβανοί και έλεγαν για μας "Οι Έλληνες κακοποίησαν ένα κοριτσάκι;"
- Δε θα ήταν σωστό! αποφάσισαν τα παιδιά... Αφού μόνο ένας το έκανε. Δε συμπεριφέρονται έτσι όλοι οι Έλληνες.
- Ε, τότε να μην κάνετε κι εσείς στους άλλους όσα δε θέλετε να σας κάνουν. Να μη λέτε "ΟΙ μετανάστες" αλλά να ορίζετε ποιος συγκεκριμένα έκανε μια κακή πράξη.
Κι έπειτα έπιασα και τους μίλησα για τις Ταναγραίες. Τα μικρά πήλινα αγαλματάκια που έμοιαζαν το ένα με το άλλο. Αλλά κανένα, μα κανένα, δεν ήταν απόλυτα ίδιο. Για να μάθουν όταν βλέπουν ανθρώπους με το ίδιο δέρμα ή με την ίδια θρησκεία, ή με την ίδια εθνικότητα να ψάχνουν και τις διαφορές. Και να μην τους κάνουν όλους μαζί σαν ένα δεμάτι βέργες...
____________________________________________________
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η λέξη “φασισμός” προέρχεται από τους λίκτορες (= κλητήρες ενός άρχοντα της Ρώμης) οι οποίοι ως σύμβολο εξουσίας κρατούσαν βέργες από φτελιά δεμένες με κόκκινη ταινία μεταξύ τους για να επιδείξουν την περιώνυμη αρχή της “ισχύος εν τη ενώσει”...
Όμοια οι κάθε λογής φασίστες αντιλαμβάνονται και τους άλλους. Ως σύνολο. Μιλάνε για Τούρκους, για Άγγλους, για Γερμανούς ή για Αθηναίους, Θεσπρωτούς, ή για χριστιανούς, μουσουλμάνους, για Πασόκους - Δεξιούς - Κουκουέδες ή και για άντρες και γυναίκες. Παρασύρονται από ένα κοινό γνώρισμα και τους τσουβαλιάζουν όλους μαζί. Όπως ακριβώς και ο Χίτλερ τσουβάλιαζε τους Εβραίους στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Απλά και μόνο γιατί ήταν Εβραίοι.
Και θέλει μεγάλη προσοχή να μην περνάμε στα παιδιά φασιστικές αντιλήψεις. Όπως και προσοχή μεγάλη χρειάζεται όταν τους μεταφέρουμε τέτοιες φριχτές ειδήσεις για κακοποιήσεις παιδιών. Τα παιδιά δεν έχουν ακόμη την απαιτούμενη ωριμότητα να κρίνουν όσα ακούνε και ενδέχεται να τραυματίσουμε τον ψυχικό τους κόσμο μέσα από προεκτάσεις αθέλητες που γεννάει το μυαλουδάκι τους.
Ακόμη περισσότερο πρέπει να προσέχουμε τις πράξεις μας. Αλλά και το τι βλέπουν να συμβαίνει τριγύρω. Πχ η εικόνα ανθρώπων που ψάχνουν στα σκουπίδια για τροφή ούτε που διανοούμαστε πόσο ολέθρια είναι για τα παιδικά ματάκια...
Και είναι αυτές οι εικόνες που τρομάζουν τα παιδιά και πρέπει να εκλείψουν από την πόλη μας. Κι όχι οι μετανάστες σαν μετανάστες. Και ιδιαίτερα ένας μετανάστης που χορεύει. Μα δείτε αλήθεια αυτό το βίντεο. Δείτε μικρά παιδάκια που τρέχουν γύρω από τον άνθρωπο αυτό. Δείτε και το τσολιαδάκι που τον μιμείται. Ακόμη και αν ήταν μετανάστης εκείνος ο άνθρωπος μια εικόνα χαράς και συμμετοχής στη γενική ευθυμία προσέφερε με το χορό του.
Και ναι. Να μας ελεήσει ο Θεός αν φτάσαμε στο σημείο να ενοχλούμαστε ακόμη και από το χορό των ανθρώπων... Πώς όμως; Που εμείς στεκόμαστε ανελέητα ακόμη και στον πεινασμένο που επαιτεί ένα κομμάτι ψωμί;
Όχι έλεος μα ούτε Θεό δεν έχουμε. Γιατί ο Θεός που πιστεύουμε σ' αυτή τη χώρα δίδαξε την αγάπη. Το αγαπάτε ως και τους εχθρούς υμών. Και ο έχων δύο χιτώνας να δίδει τον ένα.
Αλλά και ως Έλληνες αυτά διδασκόμαστε από τον πολιτισμό μας. Πως ανώτερη αρχή όλων είναι η αγάπη στον άνθρωπο. "Πάντων χρημάτων μέτρον άνθρωπος"!
Αναρωτιέμαι λοιπόν τι ακριβώς είμαστε οι σημερινοί Έλληνες; Οι νεοέλληνες; Και ο νους μου θέλει δε θέλει θυμάται το Λιαντίνη. Και τον Ελληνοέλληνα... Και το μόνο που με παρηγορεί είναι πως σύντομα η Γκέμμα θα εκδοθεί στα Γερμανικά. Να τη διαβάζουν εκεί στην Ευρώπη και να βλέπουν πως δεν είμαστε όλοι οι Έλληνες όπως μας ρεζιλέψανε στο Εκόνομιστ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου