Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Καλλιθέας – Μοσχάτου
ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΤΩΡΑ!
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ!
ΠΑΜΕ ΙΣΧΥΡΟ – ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ!
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ – ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΣΑΚ – ΔΕΕ!
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Η Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας, στις 11 Νοέμβρη 2009 και οι εκλογές για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. πραγματοποιούνται μετά τις βουλευτικές, που οδήγησαν στην εναλλαγή κυβέρνησης και όχι στην αλλαγή πολιτικής. Οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ επιδιώκουν τα ίδια, να εφαρμόσουν τη στρατηγική της Ε.Ε. που εξασφαλίζει την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία των μονοπωλίων, φορτώνοντας την κρίση στις πλάτες μας.
Ούτε μια ώρα χαμένη! Καμιά ανοχή – καμιά αναμονή!
Καμία θυσία για την πλουτοκρατία! Η αντεργατική πολιτική θα ενταθεί!
Το πρώτο «πράσινο» ξύλο έπεσε στους διαδηλωτές της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης!
Μονόδρομος για τους εργαζόμενους είναι η οργάνωση, η λαϊκή συμμαχία και η αντεπίθεση.
Όσο η εξουσία και τα μέσα παραγωγής βρίσκονται στα χέρια του κεφαλαίου, η Παιδεία θα είναι προνόμιο των λίγων και ακριβό εμπόρευμα, αυριανών ευέλικτων εργαζόμενων δια βίου μάθησης. Καθόλου τυχαίος άλλωστε ο τίτλος του ΥΠΕΠΘ! Εργασιακά, μισθολογικά, κοινωνικά δικαιώματα συνθλίβονται.
Οι προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης και οι συναντήσεις ΔΟΕ, ΟΛΜΕ με τη νέα ηγεσία του ΥΠΕΠΘ είναι αποκαλυπτικές:
«Αύξηση» 30 λεπτών την ημέρα, δηλαδή πάγωμα μισθών.
Οι γυναίκες στο δημόσιο 5 έως 17 χρόνια αργότερα στη σύνταξη.
Οικοδομείται ένα εκπαιδευτικό σύστημα που εντείνει τη μαθητική διαρροή και την αμάθεια.
Με τη Δια Βίου Μάθηση (κατάρτιση, δεξιότητες, ζώνες… ), η Παιδεία γίνεται πιο ταξική.
Προωθείται η αποκέντρωση, η αξιολόγηση, η κατηγοριοποίηση σχολείων (και των εκπαιδευτικών) και η παράδοσή τους στις επιχειρήσεις.
Οι άδειες στα 33 κολέγια «παγώνουν», για να εξισωθούν με διαφάνεια ( ; ) με τα ΑΕΙ!
Με ή χωρίς stage και ωρομίσθια γενικεύονται οι ελαστικές μορφές εργασίας.
Σχολεία με «γρίπη», χωρίς υποδομή και χρηματοδότηση και πλήθος παιδιών έξω από παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία και Ειδική Αγωγή.
ΔΟΕ – ΟΛΜΕ – ΑΔΕΔΥ – ΓΣΕΕ
Αποδέχονται και στηρίζουν τις κυβερνητικές επιλογές: τη συνύπαρξη δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, την επιχειρηματική δράση και ανταγωνιστικότητα στην Παιδεία, τη «δια βίου μάθηση» (βλ. ημιμάθεια) και την ταξικότητα στην εκπαίδευση, το διαχωρισμό γενικής – τεχνικής εκπαίδευσης. Στην κατεύθυνση αυτή βρίσκονται και η πρόσφατη εισήγηση του Δ.Σ. της ΔΟΕ προς τις Γ.Σ. των Συλλόγων (ΠΑΣΚ – ΔΑΚΕ ) και οι πρόσφατες αποφάσεις του 14ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ (ΠΑΣΚ – ΔΑΚΕ – ΣΥΝεργασία).
Απομόνωσε τις σημερινές πλειοψηφικές ηγεσίες
σε ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ – ΔΟΕ – ΟΛΜΕ
σε ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ – ΔΟΕ – ΟΛΜΕ
• Αποδυνάμωσε τον κυβερνητικό – εργοδοτικό συνδικαλισμό των ΠΑΣΚ – ΔΑΚΕ.
• Γύρισε την πλάτη στον οπορτουνισμό και τον καιροσκοπισμό, στις ηγεσίες των παρατάξεων του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ. Είναι συμπληρώματα του δικομματισμού.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ!
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΒΑΣΗ!
Συνάδελφε, συναδέλφισσα!
Η λαϊκή οικογένεια και τα παιδιά της αναζητούν στο πρόσωπο του εκπαιδευτικού, τον αγωνιστή δάσκαλο, αυτόν που αρνείται να γίνει διαχειριστής και υπερασπιστής της ταξικής Παιδείας, αυτόν που αφουγκράζεται τις αγωνίες και τα αδιέξοδα της λαϊκής οικογένειας, εκείνον που γίνεται αρωγός στο πλάι της νεολαίας για τη μόρφωση και την αληθινή γνώση, εκείνον που προβάλλει τον αγωνιστικό τρόπο ζωής με τη στάση του, που αντιστέκεται σθεναρά στη διαστρέβλωση της επιστημονικής και ιστορικής αλήθειας. Πάρε θέση σε αυτή τη δίκαιη υπόθεση.
Συναδέλφισσα, συνάδελφε,
Στο Σύλλογό μας, για άλλη μια φορά η ΕΣΑΚ έδωσε όλες τις δυνάμεις της για αγωνιστική, ταξικά προσανατολισμένη δράση του Δ.Σ., παρά τον αρνητικό συσχετισμό δύναμης. Οι άλλες δυνάμεις κινήθηκαν στη λογική της αποχής και του εφικτού, έγιναν τα δεκανίκια των πλειοψηφιών ΔΟΕ – ΑΔΕΔΥ – ΓΣΕΕ. Λειτούργησαν μεταξύ τους συμπληρωματικά!
Η λαϊκή οικογένεια και τα παιδιά της αναζητούν στο πρόσωπο του εκπαιδευτικού, τον αγωνιστή δάσκαλο, αυτόν που αρνείται να γίνει διαχειριστής και υπερασπιστής της ταξικής Παιδείας, αυτόν που αφουγκράζεται τις αγωνίες και τα αδιέξοδα της λαϊκής οικογένειας, εκείνον που γίνεται αρωγός στο πλάι της νεολαίας για τη μόρφωση και την αληθινή γνώση, εκείνον που προβάλλει τον αγωνιστικό τρόπο ζωής με τη στάση του, που αντιστέκεται σθεναρά στη διαστρέβλωση της επιστημονικής και ιστορικής αλήθειας. Πάρε θέση σε αυτή τη δίκαιη υπόθεση.
Συναδέλφισσα, συνάδελφε,
Στο Σύλλογό μας, για άλλη μια φορά η ΕΣΑΚ έδωσε όλες τις δυνάμεις της για αγωνιστική, ταξικά προσανατολισμένη δράση του Δ.Σ., παρά τον αρνητικό συσχετισμό δύναμης. Οι άλλες δυνάμεις κινήθηκαν στη λογική της αποχής και του εφικτού, έγιναν τα δεκανίκια των πλειοψηφιών ΔΟΕ – ΑΔΕΔΥ – ΓΣΕΕ. Λειτούργησαν μεταξύ τους συμπληρωματικά!
ΜΕ ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
• Ενιαία, αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες. Κατάργηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Αύξηση των κρατικών δαπανών για την παιδεία στο 15%.
• Γνήσιες και ουσιαστικές Σ.Σ.Ε. χωρίς περιορισμούς και απαγορεύσεις, σε όλα τα επίπεδα. 1800 Ευρώ (μεικτά) ο μισθός του νεοδιόριστου με 3.600 καταληκτικό.
• Δημόσια, κοινωνική, καθολική ασφάλιση για όλους. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας (30/30 ) και στο 80% του τελευταίου μισθού. Σύνταξη στα 55 για τις γυναίκες, στα 60 για τους άντρες. Ο χρόνος ανεργίας – αδιοριστίας να προσμετράται συντάξιμος.
• Να μην περάσει η αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης στα 65 χρόνια για τις εργαζόμενες γυναίκες στο δημόσιο.
• Κατάργηση των αντιασφαλιστικών – αντιεκπαιδευτικών νόμων ΠΑΣΟΚ – ΝΔ. Κατάργηση κάθε διάταξης για τζογάρισμα των αποθεματικών των ταμείων.
• Σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους. Άμεση κατάργηση του θεσμού των ωρομισθίων – αναπληρωτών. Κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.
• Πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά, μισθολογικά δικαιώματα στους αναπληρωτές και τους ωρομίσθιους (για όσο υπάρχουν), υπολογιζόμενα για όλους τους μήνες του χρόνου. Επίδομα ανεργίας στο 80% του μισθού. Άμεση κατάργηση της διάταξης του Νόμου Πετραλιά για 100 ένσημα το έτος, που αποκλείει τους ωρομίσθιους από το στοιχειώδες δικαίωμα δωρεάν επίσκεψης στο θεράποντα ιατρό και αναγκαίας φαρμακευτικής αγωγής.
• Εξίσωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών Α/θμιας με αυτό της Β/θμιας. Άμεση νομοθετική κατοχύρωση του ωραρίου των νηπιαγωγών στην ίδια κατεύθυνση.
• Θεσμοθέτηση δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής, με υλικοτεχνική υποδομή και μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού. Ενιαίο – Δωδεκάχρονο – Βασικό – Υποχρεωτικό Σχολείο. Ίδρυση Δημόσιων και Δωρεάν Επαγγελματικών Σχολών μετά το δωδεκάχρονο σχολείο. Κατάργηση του ανισότιμου διπλού δικτύου ΓΕΝΙΚΗΣ – ΤΕΕ, των ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΚΕΣ – Κολλεγίων. Να μην ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο η κοινοτική οδηγία 36/05 για τα κολλέγια.
• Καθιέρωση της ειδικής αγωγής ως υποχρεωτικής και αποκλειστικά δημόσιας και δωρεάν.
• Εγγραφή στο δημόσιο σχολείο όλων των παιδιών των μεταναστών, ανεξάρτητα από έγγραφα νομιμοποίησης. Διδασκαλία της μητρικής γλώσσας, ιστορίας και γεωγραφίας της χώρας προέλευσής τους.
• Δημιουργία ενιαίων παιδαγωγικών πανεπιστημιακών σχολών (ΕΠΠΣ) για την εκπαίδευση και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
ΚΑΝΕ ΤΟ ΒΗΜΑ!
Στους αγώνες που θα έρθουν και στις εκλογές για τα ΔΣ των Συλλόγων!
Δώσε ψήφο για την αναγέννηση του λαϊκού κινήματος, για την παιδεία των σύγχρονων λαϊκών αναγκών!
Καταψήφισε τις δυνάμεις του κυβερνητικού – εργοδοτικού συνδικαλισμού και του ευρωμονόδρομου!
ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΠΑΜΕ!
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΕΣΑΚ – ΔΕΕ
Λαμπρίδου Μαρία
Λουκάς Σπήλιος
Παλαιολόγου Κατερίνα
Παπανικολάου Κατερίνα
Παυλόπουλος Γιώργος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου