Κυριακή πρωί και λες να πιεις το καφεδάκι σου σερφάροντας. Να μάθεις τι γίνεται στον κόσμο, να επικοινωνήσεις με τους φίλους, να παρέμβεις στα γεγονότα με την κατάθεση της γνώμης σου, να αναζητήσεις πληροφορίες για όσα σε απασχολούν και τόσα άλλα που σημαίνει σήμερα το ίντερνετ για όλους μας.
Αυτά τα λες εσύ - ο ανίδεος και ο αθώος. Γιατί ξεχνάς την πραγματικότητα. Και λογαριάζεις χωρίς τον ξενοδόχο.
Έτσι μόλις πατάς σύνδεση δέχεσαι την ψυχρολουσία και μένεις με το ποντίκι στο χέρι να κοιτάς την άσπρη οθόνη με το αποκαρδιωτικό μήνυμα: Ο Internet explorer δεν μπορεί να συνδεθεί!
Κι αρχίζεις το ψάξιμο... Και καταλήγεις στο κόκκινο κουμπάκι του μόντεμ. Άντε ξανά, και αρχίζεις τα κινέζικα @^%$$#@@@@^%%$@@@@ Δε θέλετε να τα ακούσετε, ε; Μπορείτε όμως να τα φανταστείτε όσοι μοιράζεστε τον ίδιο καημό. Και δε λέμε για όσους ζουν στην επαρχία, ύβρις θα ήταν... Εκείνοι το ζουν το δράμα καθημερινά και χωρίς να χαλάσει τίποτε. Λέμε όμως για όσους ζουν στην πρωτεύουσα της ευρωπαϊκής μας χώρας. Που δεν ξέρουμε πότε λειτουργεί το ρημάδι και πότε τα φτύνει και σε φτύνει κατάμουτρα και η οθόνη του υπολογιστή και σου κόβει τα χέρια και αισθάνεσαι ανίκανος να συνεχίσεις τη ζωή σου.
Ναι, ξέρω και τον αντίλογο. Κόψε και λίγο το ίντερνετ.... Να το κόψω εγώ αλλά μην ξανακούσω κανέναν να μου λέει για την αξία της πληροφορικής και πως πρέπει η Ελλάδα να προλάβει το τρένο. Γιατί λεβέντες μου για να προλάβεις το τρένο πρέπει να υπάρχει τρένο. Τι να προλάβω αλλιώς; Τη στάχτη και την μπούλμπερη;
Λίγα λεπτά πάνε που έληξε και το σημερινό μας δράμα... Και το χειρότερο ήταν που και η τεχνική βοήθεια δε γνώριζε πότε θα αποκατασταθεί η ζημιά... Μπορεί σε πέντε λεπτά μπορεί και σε μερικές ώρες. Αυτή ήταν η απάντηση. Και λέω πως τους καταλαβαίνω και εκείνοι είπαν πως καταλαβαίνουν εμάς τους χρήστες πως μας αναστατώνουν τη ζωή όσο δε λέγεται αυτές οι ιστορίες αλλά κάποτε να μας εξηγήσουν και γιατί συμβαίνουν...
Τι φταίει επιτέλους και το δίκτυο ξεχαρβαλώνεται;
Τουλάχιστον μετά από κάθε διακοπή και μάλιστα τόσων ωρών, δεν έπρεπε να στέλνουν ένα μέιλ σε κάθε πελάτη και να του λένε έστω και από ευγένεια ένα συγνώμη που σε αφήσαμε στα κρύα του λουτρού;
Και κυρίως τούτο. Να ενημερώνουν αν το πρόβλημα το δημιουργεί το δίκτυο του ΟΤΕ ή κάποιο άλλο, αν φταίει η σύνδεση της ΟΤΕΝΕΤ που έχω εγώ ή είναι γενικό το κακό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου