ΒΛΑΒΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΕ, λέει η ΔΕΥΑΗ για τις πολύωρες διακοπές νερού στην Ηγουμενίτσα!

Πολύωρες διακοπές νερού στο Δρέπανο Ηγουμενίτσας, την παραλία δηλαδή της πόλης, που αυτή την εποχή συγκεντρώνει καθημερινά εκατοντάδες λουομένων.

Βλάβη ήταν και τη φτιάξαμε, δήλωσε ο υπεύθυνος της ΔΕΥΑΗ, κ. Τριανταφυλλίδης. Δε θα ξαναπαρατηρηθεί λέει, το φαινόμενο. Το απαράδεκτο φαινόμενο να μένει χωρίς νερό η παραλία, τα ντουζ, οι τουαλέτες, τα παραλιακά μαγαζιά...

Το εύχομαι. Γιατί το δράμα του νερού το έχω βιώσει στο πετσί μου - κυριολεκτικά στο πετσί μου - τους τελευταίους μήνες που βρέθηκα λόγω εργασίας στην Ηγουμενίτσα. Καθώς μάλιστα στα τέλη Ιουνίου το κακό παράγινε, μέσα σε δέκα μέρες τις έξι ήμασταν στη γειτονιά μου χωρίς νερό, αντιμετώπισα και θέμα υγείας. Μα ξέρεις τι είναι να κάνεις ντουζ μέσα στον καύσωνα με το μπουκάλι;;;

Ευτυχώς που έφυγα για Αθήνα. Και χόρτασα νεράκι! Δεν ξέρω τι λογαριασμό θα μου στείλει εδώ η ΕΥΔΑΠ, αλλά ρε παιδιά αν είναι δυνατόν εν έτει 2011 να μένει ένα νοικοκυριό κατ' επανάληψη χωρίς νερό.

Προς το παρόν πάντως έχω τρελαθεί στα ντουζ και γενικά σε ό,τι έχει να κάνει με νερό. Να βγάλω το άχτι μου με όσα τράβηξα στην Ηγουμενίτσα που κόντεψα να βγάλω λέπια... Κι όσο μπορώ θα παραμείνω εδώ. Καλύτερα στην Αθήνα και στο νέφος παρά στην Ηγουμενίτσα και στη βρύση που βγάζει αέρα κοπανιστό.

Κι άσε να διαβεβαιώνουν πως βλάβη ήταν και την έφτιαξαν. Το άκουσα τόσες φορές αυτό το ανέκδοτο που πλέον το πήρα απόφαση ότι με κοροϊδεύουν και μόνη λύση μου μένει να βάλω βαρέλι. Όμως και έξοδα συνεπάγεται κάτι τέτοιο και δε λύνει όλα τα προβλήματα. Επιπλέον νερό από βαρέλι δεν είναι νερό τρεχούμενο και εγκυμονεί κινδύνους.

Οπότε εκτός από το βαρέλι λέω να καταθέσω επιτέλους και μήνυση κατά παντός υπευθύνου για να διερευνήσει επιτέλους ο εισαγγελέας τι τρέχει με το νερό στην Ηγουμενίτσα. Γιατί δεν είναι μόνο η δική μου γειτονιά, τα Μπεζέικα, είναι και η Σελεύκεια που μένει η φίλη μου η Ρέα με μια κλωστή νερό, και πίσω από τη νομαρχία που μένει η άλλη φίλη και συνάδελφος η Τζένη και δεν ξέρω πόσες ακόμη γειτονιές που μένουν μέσα στο κατακαλόκαιρο χωρίς νερό.

Και τους το είπαμε μια, τους το είπαμε δυο, αλλά δε λένε να το καταλάβουν τι συνέπειες έχει για την προσωπική μας ζωή αυτή η κατάσταση. Και βεβαίως και για την υγεία μας.

Το σίγουρο είναι πως οι συχνές διακοπές νερού δημιουργούν άσχημη κατάσταση στις σωληνώσεις με αποτέλεσμα να αναγκαζόμαστε να πίνουμε εμφιαλωμένο νερό και σε καιρούς οικονομικής κρίσης να επιβαρύνουμε κι άλλο την τσέπη μας.

________________________________

Ενδεικτικό για την κατάσταση με το νερό στην Ηγουμενίτσα και τούτο:

http://892fm.blogspot.com/2011/07/blog-post_08.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφιέρωμα στην Κατερίνα μας