Σώστε τον καπτάν Αντώνη Ιωάννου, το βαριά τραυματισμένο υποπλοίαρχο του Aegean Angel!

Όταν πριν λίγους μήνες μια ομάδα μεταλλωρύχων εγκλωβίστηκε σε στοά, η ανθρωπότητα βρήκε τον τρόπο να φτάσει στα έγκατα της γης και να τους σώσει.

Τώρα που η τραγωδία έπληξε ένα καράβι, το δεξαμενόπλοιο Aegean Angel, δεν μπορούν να βρουν τρόπο να βοηθήσουν τον βαριά τραυματισμένο υποπλοίαρχο;

Το Aegean Angel στο αφρό της θάλασσας βρίσκεται. Ναι, ξέρουμε ότι απέχει αρκετά από τις ακτές. Τις ακτές των Βερμούδων, στον Ατλαντικό. Και όπως ειπώθηκε από την πρώτη στιγμή θα πρέπει λέει να φτάσει στα 200 μίλια από τη στεριά για να μπορέσει να γίνει η αεροδιακομιδή του τραυματία.

Έτσι ενώ το τραγικό συμβάν διαδραματίστηκε την Πέμπτη, θα πρέπει μας λένε να περιμένουν ως αργά το βράδυ της Κυριακής για να μεταφέρουν τον άνθρωπο που χαροπαλεύει σε νοσοκομείο.

Πρόκειται για τον ελληνοκύπριο Αντώνη Ιωάννου, από την Πάφο. Και ήδη έχει δημοσιευτεί στο διαδίκτυο έκκληση προσωπικού του φίλου για τη σωτηρία του:

http://prezatv.blogspot.com/2010/12/aegean-angel-arcadia-hellas.html

Παρασκευή, Δεκέμβριος 31, 2010

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠ.ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ---ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ--- ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑ - ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟ ΑΝΤΩΝΗ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ AEGEAN ANGEL, ΤΗΣ ARCADIA HELLAS

Παιδιά είμαι από Κύπρο, παιδικός φίλος του τραυματία υποπλοίαρχου. Εγώ και πολλοί άλλοι φίλοι ανησυχούμε για την υγεία του υποπλοίαρχου.

Σας παρακαλώ θερμά, εάν έχετε οποιοδήποτε τρόπο που μπορείτε να βοηθήσετε στην άμεση μεταφορά του υποπλοίαρχου Αντώνη Ιωάννου σε κάποιο νοσοκομείο, είτε πιέζοντας το Υπουργείο για να πιέσει τους Αμερικανούς να δουν το θέμα ζεστά, είτε με το να σκεφτείτε κάποιο άλλο τρόπο που να συνεπάγεται σύντομη μεταφορά, παρακαλώ πράξετε το.

Είναι κρίμα να μένουμε με δεμένα χέρια αν υπάρχει κάποιος τρόπος να συντομεύσει η όλη ιστορία… η καθυστέρηση μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει.

Αυτό που διάβασα στο διαδυκτιακό χώρο σας, μόνο ερωτηματικά μπορεί να δημιουργήσει: «Το πλοίο βρίσκεται σε επαφή με την ακτοφυλακή των ΗΠΑ και γίνονται προσπάθειες να σταλεί ελικόπτερο για να πάρει τον τραυματία».

Τι πάει να πει γίνονται προσπάθειες να σταλεί ελικόπτερο;

Γιατί δεν έχει σταλεί ήδη κάποιος μέσω για να πάρει τον τραυματία.

Αν είναι μακριά το πλοίο για να πάει ελικόπτερο ας στείλουν άλλο σκάφος, ένα ταχύπλοο ή κάτι άλλο.

Αντιλαμβάνομαι ότι το ελληνικό πλοίο είναι ακόμη μακριά από τις ακτές αλλά για τους Αμερικανούς αυτό δεν νομίζω να είναι σημαντικό πρόβλημα αν πραγματικά θέλουν να βοηθήσουν.

Αλλά για να βοηθήσουν πρέπει πρώτα να το ζητήσουμε (με θέρμη θα έλεγα) πρώτα εμείς. Αν δεν το ζητήσουμε εντόνως δεν θα γίνει τίποτα και απλώς θα «γίνονται προσπάθειες» να σταλεί το ελικόπτερο.

Σας παρακαλώ, μην αφήσετε το θέμα να σβήσει, έστω για χάρη των γιορτών, προσπαθήστε να κάνετε ότι μπορείτε, ότι είναι δυνατόν για να βοηθηθεί η κατάσταση.

Τα συλλυπητήρια μου στις οικογένειες των άλλων δύο ναυτικών, δεν μπορώ καν να φανταστώ την θλίψη και τον πόνο τους. Μακάρι ο θεός να τους δίνει δύναμη και κουράγιο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ.ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΑΜΕΣΑ.

ΠΡΕΖΑ TV
31-12-2010

Ενώνουμε κι εμείς τη φωνή μας με τις φωνές των φίλων του συναδέλφου μας, του καπτάν Αντώνη Ιωάννου. Που αυτή την ώρα υποφέρει στην άλλη άκρη της γης, για τρίτη συνεχόμενη μέρα, μετά από τον τραυματισμό του στο κατάστρωμα του πλοίου Aegean Angel, κι ενώ στο ίδιο συμβάν έχασαν τη ζωή τους ο πλοίαρχος και ο πρώτος μηχανικός του σκάφους.

Κι απαιτούμε να αναζητήσουν οι αρμόδιοι τρόπο για άμεση διακομιδή του σε νοσοκομείο!

Ξέρουμε πως είναι δύσκολο. Ιδιαίτερα όταν το καράβι αυτή την ώρα είναι χωρίς καπετάνιο και γραμματικό και χωρίς πρώτο μηχανικό. Και πως οι καιρικές συνθήκες στην περιοχή δεν είναι καλές.

Ακόμη και αν προσέγγιζαν το σκάφος από αέρος σε συνθήκες τρικυμίας και με απουσία έμπειρων αξιωματικών καταστρώματος, θα ήταν απίθανο να καταφέρουν οι διασώστες να παραλάβουν τον τραυματία. Κι έχουμε αμφιβολία αν θα καταφέρουν κάτι τέτοιο ακόμη και στα 200 μίλια... Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ο καιρός να καλμάρει.

Λαμβάνοντας όμως υπόψη ανάλογο περιστατικό πριν από τρία σχεδόν χρόνια, στις ίδιες περίπου θάλασσες, και με πρωταγωνιστή και πάλι το Aegean Angel αλλά αυτή τη φορά σε ρόλο διασώστη, αναρωτιόμαστε αν έχει κινηθεί και τώρα η διαδικασία που ακολουθήθηκε τότε:

http://www.piersystem.com/go/doc/586/198849/

News Release Date: April 16, 2008 - Contact: Ricardo D. Castrodad

Sector San Juan Public Affairs - (787) 510-7923

Coast Guard, Motor Tanker Aegean Angel Coordinate Rescue of 11 Mariners 300 Miles South of Puerto Rico

SAN JUAN, Puerto Rico - Coast Guard watch standers and the crew of a Coast Guard HU-25 Falcon Jet coordinated with the motor tanker Aegean Angel the rescue of 11distressed mariners aboard a life raft Tuesday, after their vessel sank 300 miles south of Puerto Rico

The 11-men crew consisting of nine Guyaneese, one Dominican and one Cuban were forced to abandon the Korean flagged cargo vessel Tel Tale II and board a life raft, after waves reportedly beat on the vessel's starboard side causing it's cargo to shift and the vessel to loose it's steering before finally capsizing and sinking.

Coast Guard Sector San Juan Joint Rescue Sub Center controllers received a 406 MHZ Emergency Position Indicating Radio Beacon EPIRB distress signal from the motor vessel Tel Tale II at 9:15 p.m. Tuesday. Controllers immediately launched an HU-25 Falcon Jet from Air Station Borinquen to search for the distressed vessel and conducted an Automated Mutual Assistance Vessel Rescue AMVER callout to identify and notify vessels transiting in the vicinity of the distress.

The Aegean Angel responded to the AMVER callout and was diverted to the scene to provide assistance to the distressed mariners. The crew of the HU-25 Falcon Jet arrived on scene and located the mariners by utilizing night vision goggles as mariners signaled the aircraft with flashlights and flares.

"The Tel Tale II crewmembers had the right distress signaling equipment aboard the vessel and life raft, which allowed us to locate their signal 50 miles out, and once we found them, we were able to vector the Aegean Angel to their position," said Lt. Heather Kuta, Air Station Cape Cod HU-25 Falcon Jet pilot.

"We got a great response from the AMVER vessel Aegean Angel," said Jaime Balzac, Sector San Juan Controller, the Tel Tale II crewmembers were safely rescued thanks to the prompt response by the crew of the Aegean Angel and the joint communication between them, our command center and our Falcon crew."

AMVER, sponsored by the United States Coast Guard, is a unique, computer-based and voluntary global ship reporting system used worldwide by search and rescue authorities to arrange for assistance to persons in distress at sea. With AMVER rescue coordinators can identify participating ships in the area of distress and divert the best-suited ship or ships to respond.

AMVER's mission is to quickly provide search and rescue authorities, on-demand, accurate information on the positions and characteristics of vessels near a reported distress.

- The HU-25 Falcon Jet crew that located the mariners is currently deployed from Coast Guard Air Sation Cape Cod, Mass. to Air Station Borinquen, Aguadilla, Puerto Rico, providing Search and Rescue and Law Enforcement support to Sector San Juan's area of responsibility.

Τον Απρίλιο του 2008, λέει αυτή η είδηση, το Aegean Angel έσωσε το 11μελές πλήρωμα ενός άλλου σκάφους, σε απόσταση 300 μιλίων από το Πουέρτο Ρίκο. Διότι το Aegean Angel μετείχε του προγράμματος Amver και το οποίο έχει ως στόχο να παρέχει βοήθεια σε ανθρώπους που κινδυνεύουν στη θάλασσα.

Η φωτογραφία που ακολουθεί είναι από τη γέφυρα του Aegean Angel και σ' αυτήν βλέπουμε αφενός το τότε πλήρωμα του Agean Angel και αφετέρου τους 11 ανθρώπους που σώθηκαν από το άλλο καράβι, το κορεάτικο:


Το τότε πλήρωμα του Aegean Angel, άγγελοι κι αυτοί, είναι με τις χακί φόρμες. Και οι διασωθέντες με τις πορτοκαλί. Ανάμεσα στους διασωθέντες διακρίνεται και μία γυναίκα, ενώ ένας άλλος κρατά σωσίβιο του βυθισθέντος πλοίου.

http://www.theseanation.gr/news/genericnews/aegean-angel.htm

«Σανίδα» σωτηρίας από το Aegean Angel

17/04/08 17:51

Το δεξαμενόπλοιο Aegean Angel με Ελληνική σημαία, της εταιρείας Arcadia Shipmanagement Co Ltd, έπλεε στην Καραϊβική με προορισμό το Galveston Αμερικής, όταν έλαβε σήμα από την ακτοφυλακή των ΗΠΑ να συμμετάσχει στην επιχείρηση διάσωσης ναυαγών.

Το 11μελές πλήρωμα του πλοίου Τel Tale II, με σημαία Βορείου Κορέας, παρέμενε σε σωσίβια σχεδία, ωσότου το Aegean Angel τους εντοπίσει και τους περισυλλέξει με επιτυχία.

Όπως αναφέρθηκε σε ανακοίνωση της εταιρείας οι έντεκα ναυαγοί, από Γουιάνα, Κούβα και Άγιο Δομίνικο, είναι καλά στην υγεία τους και γίνονται ενέργειες για την αποβίβασή τους στον λιμένα Kingston της Jamaica από όπου και θα επαναπατριστούν.

http://www.yen.gr/wide/yen.chtm?prnbr=32598

Βραδινές ώρες εχθές, ενημερώθηκε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Υ.Ε.Ν.Α.Ν.Π. από την διαχειρίστρια εταιρεία «ARCADIA SHIPMANAGEMENT», ότι το πλήρωμα του υπό ελληνική σημαία Δ/Ξ «AEGEAN ANGEL», το οποίο είχε αποπλεύσει από Νιγηρία με προορισμό Galveston Η.Π.Α., ενώ έπλεε 180ν.μ βόρεια της Βενεζουέλας, κατόπιν σχετικών οδηγιών από την ακτοφυλακή των Η.Π.Α. προέβη στην διάσωση έντεκα (11) αλλοδαπών ναυτικών μέλη πληρώματος του Μ/V «TALE II» σημαίας Κορέας, το οποίο βυθίστηκε.

Οι ανωτέρω διασωθέντες είναι όλοι καλά στην υγεία τους και σύμφωνα με την διαχειρίστρια εταιρεία, πρόκειται να αποβιβαστούν στη Τζαμάικα την 18/4/08.

Για την πράξη του αυτή το Aegean Angel έλαβε και βραβείο.

http://www.flickr.com/photos/amver/3059477158/



Rescue awards for the vessel AEGEAN ANGEL of ARCADIA SHIPMANAGEMENT Co - M/V Aegean Angel rescue award at the 2008 Greek Amver awards ceremony

http://amveruscg.blogspot.com/2010/12/amver-ship-battered-by-waves-2-crew.html

Thursday, December 30, 2010

Amver ship battered by waves, 2 crew dead

Tradewinds reported two crewmen from the Amver participating tanker Aegean Angel, the 47 year old captain and 33 year old chief mechanic, were killed when a massive wave struck their ship as it steamed from Estonia to Houston. The ship is currently en route to Bermuda for assistance.

You may remember the Aegean Angel rescued 11 sailors from the sunken vessel Tell Tale II after it went down 300 miles south of Puerto Rico April 15, 2010. The crew even earned the Lloyd's List Amver Assisted Rescue at Sea award for their efforts.

Our thoughts and prayers go out to the families of the crew who died and the entire Arcadia ship management family.

Ποιοι είναι οι κύριοι στη φωτογραφία; Δεν ξέρουμε. Ούτε εκείνος που δίνει τα συγχαρητήρια, ούτε εκείνος που έχει παραλάβει το βραβείο. Δεν καταφέραμε πάντως να τους εντοπίσουμε στην προηγούμενη φωτογραφία, ανάμεσα δηλαδή στους διασωθέντες και τους διασώστες.

Δεν είναι όμως αυτό που μας πονάει. Πάντα έτσι γίνεται... άλλοι μπαίνουν σε κίνδυνο και άλλοι παραλαμβάνουν τα εύσημα. Η ουσία τώρα είναι όλοι αυτοί να μη μείνουν στις προσευχές και μόνο. Αλλά να κάνουν κάτι και σύντομα για να σωθεί το παλικάρι που κινδυνεύει. Ο καπετάν Αντώνης Ιωάννου... ο Γραμματικός. Και Γραμματικός σημαίνει η ψυχή του καραβιού. Και ειδικά στα γκαζάδικα.

Κι άσε να καμαρώνουν στις τιμητικές εκδηλώσεις οι διάφοροι επίσημοι. Όπως και οι επίσημοι της επόμενης φωτογραφίας:

που παρέλαβαν το 2004 στα ναυπηγεία της Άπω Ανατολής το Aegean Angel. Τα καράβια δεν τα ταξιδεύουν όλοι αυτοί. Οι ναυτικοί τα ταξιδεύουν. Και μπορεί εκείνοι, οι επίσημοι, να διαθέτουν το χρήμα, μα οι ναυτικοί και το αποδεικνύει τώρα η καινούρια τραγωδία στη θάλασσα, είναι που προσφέρουν όχι μόνο τον ιδρώτα τους αλλά και το ίδιο τους το αίμα.

Πώς όμως και πόσο τους ανταποδίδουν την προσφορά τους;

Οι μεγάλοι της γης δε θεωρούν σκόπιμο ούτε καν να επανδρώνουν τα πλοία με γιατρό.

Θυμάμαι στα δικά μου χρόνια, τότε που ταξίδευα στους ωκεανούς με ένα γκαζάδικο κι εγώ. Ένα μεγάλο γκαζάδικο όπως και το Aegean Angel. Το Olympic Arrow του Ωνάση και αργότερα το Andros Orion των Γουλανδρήδων. Που εύχονταν οι ναυτικοί αν συμβεί κάτι καταμεσής στη θάλασσα να τύχει τουλάχιστον κοντά μας κανένα σοβιετικό καράβι. Γιατί τα καράβια της τότε Σοβιετικής Ένωσης είχαν όλα μέσα γιατρό! Και πολλές φορές οι σοβιετικοί γιατροί έσωσαν ναυτικούς άλλων πλοίων.

Τώρα, τόσες δεκαετίες μετά, υπάρχουν γιατροί σε οποιοδήποτε εμπορικό στόλο; Στο δικό μας πάντως, κι ας είναι και ο πρώτος διεθνώς, δεν υπάρχουν! Μόνο στα κρουαζιερόπλοια.

Και θυμάμαι ακόμη από τα δικά μου χρόνια ένα ανάλογο περιστατικό. Με κύμα που χτύπησε στην πλώρη. Θύμα και τότε ένας Αντώνης. Ναύτης σε γκαζάδικο. Ο Αντώνης Νταλακογιώργος, ο σημερινός πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ). Ήταν τυχερός και δεν τραυματίστηκε σοβαρά, όπως τώρα ο άλλος Αντώνης. Αλλά και πάλι χρειάστηκε πολύ χρόνο για να ξεπεράσει το σοκ. Μα ξέρετε τι είναι να σε σηκώνει η θάλασσα;

Εμείς επειδή ξέρουμε Πρωτοχρονιά φέτος δεν μπορούμε να γιορτάσουμε. Που έτσι κι αλλιώς Πρωτοχρονιά δεν μπορείς να γιορτάσεις με δυο νεκρούς συναδέλφους. Μα τουλάχιστον να σωθεί ο τρίτος!

Ζητάμε πολλά;

_______________________________________

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΕΣ

http://kapetanisses.blogspot.com/2011/01/aegean-angel.html

9 σχόλια:

  1. ρε παιδια,ετσι ειναι και ολοι το ξερουμε αν δεν πλησιαση στα 200 μιλια τιποτα δεν γινεται.Οσοι ειμαστε ναυτικοι της ποντοπορου το ξερουμε,ειτε ηταν απο την ουγκαντα ο γραμματεας ειτε ελληνας το coast gurd παλι ετσι θα ενεργουσε,Ειμαι Α' μηχανικος σε γκαζαδικα της ελετσον εδω και 20 χρονια και ξερω.Ο καλλιτερος φιλος μου ειναι β΄μηχανικος στην αρκαδια και ηταν κουμπαρος του αδικοχαμενου Α'μηχανικου τον ειχε παντρεψη τον σεπτεμβρη.Και μια λεπτομερεια ο Α΄μηχανικος και ο υποπλοιαρχος ηταν μαζι στην σχολη ΑΕΝ μακεδονιας.Ηρεμια-ελπιδα και ολα θα πανε καλα.Οχι υπερβολες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς, Δημήτρη μου, έτσι είναι και το ξέρουμε για τα 200 μίλια... Κι εγώ ανθυποπλοίαρχος ήμουν κάποτε σε γκαζάδικα. Να πάνε όλα καλά, αυτό θέλουμε όλοι. Τουλάχιστον για τον Γραμματικό. Γιατί τα άλλα που έγραψες για τον πρώτο, μου μαύρισαν ακόμη περισσότερο την καρδιά. Κρίμα ρε το παλικάρι...

    Πάντως το μεσημέρι μου ήρθε στο νου η περίπτωση του Μαράν Κένταυρος πέρυσι. Που το έπιασαν οι πειρατές στα 800 μίλια από τις ακτές της Σομαλίας. Και είναι να απορείς. Να φτάνουν οι πειρατές στα 800 μίλια και να μην μπορούν να φτάσουν οι διασώστες παρά μόνο στα 200!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προς Δαναη,θελω μονο να σου πω οτι ο λογος που οι πειρατες ανοιχτα της σομαλιας βγαινουν 800 μιλια ειναι οτι υπαρχουν μεγαλα πειρατικα πλοια που κανουνε τις μανες και απο αυτα με ταχυπλοα κατεβενουν οι πειρατες και κανουνε ρεσαλτα στα εμπορικα που περνανε.Σχετικα με το ατυχημα το δραμα περασε για τον υποπλοιαρχο σε λιγο οταν το καραβι φταση στο freeport και κατεβουν και οι σωροι των συναδελφων και σταλουν στην ελλαδα θα τελιωση και το δραμα των συγγενων τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είπα εγώ ότι κάνουν κάτι άλλο οι πειρατές της Σομαλίας; Ποιος απαγορεύει και στους διασώστες να κάμουν το ίδιο; Τουλάχιστον να φτάσει γιατρός στο καράβι μια ώρα αρχύτερα.

    Όσο για το δράμα των συγγενών. Τώρα αρχίζει. Δεν τελειώνει με την κηδεία. Έχω χάσει φίλο σε καράβι πριν από 30 σχεδόν χρόνια. Κι ακόμη πονάει ο χαμός του. Και ήταν απλά φίλος.

    http://kapetanisses.blogspot.com/2007/08/blog-post_74.html

    Και παρότι ο συνάδελφος αυτός έπεσε μέσα στο λιμάνι, πέρασαν ώρες και διασώστες δεν εμφανίστηκαν. Με τρίκυκλο στο τέλος τον κουβάλησαν νεκρό στο γραφείο του τότε ΥΕΝ, απ' όπου και η φωτογραφία που θα δεις στην ανάρτηση.

    Αλλά και ο τότε σύντροφός μου έπαθε ατύχημα, ίδιο με του υποπλοιάρχου τώρα. Και γλίτωσε... Το τι πέρασε μετά από το σοκ που έζησε, το ξέρω επίσης από πρώτο χέρι. Και υπόψην ότι στη δική του περίπτωση δε σκοτώθηκε κανείς. Απλά τους σήκωσε η θάλασσα και τους άφησε πάλι στο κατάστρωμα με λίγους μόλωπες... Σήμερα ο άνθρωπος αυτός είναι πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ. Ο καθένας μπορεί να τον συναντήσει και να ακούσει από τον ίδιο τι σημαίνει να σε χτυπάει κύμα μεσοπέλαγα.

    Βλέπεις, αγαπητέ συνάδελφε, ότι δε μιλάω χωρίς να ξέρω. Ούτε υπερβάλλω όταν ζητάω να πάρουν μέτρα για την ασφάλεια της ζωής στη θάλασσα.

    Μπορεί να μην είμαι πια ναυτικός αλλά εδώ και πολλά χρόνια συμμετέχω στην HELMEPA JUNIOR ως εθελόντρια. Σκοπός μας είναι η προστασία του περιβάλλοντος σε θάλασσες και ακτές. Πρωταρχικό στοιχείο του περιβάλλοντος είναι ο ίδιος ο άνθρωπος. Κουβέντα σοφή που την έχω ακούσει από τον σημερινό Οικουμενικό Πατριάρχη και που κάνει κι αυτός το δικό του αγώνα για το περιβάλλον.

    Εξάλλου όλοι παραδέχονται την αξία του ανθρώπινου παράγοντα σ' αυτό που ονομάζουμε ναυτιλία. Δεν άρπαξε το κύμα σωσίβιες λέμβους. Ανθρώπινες ζωές άρπαξε. Τα υλικά μέσα ξαναγίνονται. Οι άνθρωποι όχι.

    Όπως λοιπόν έχει φτιαχτεί ολάκερη αρμάδα να περιπολεί εκεί κάτω στη Σομαλία, και μετέχουν σ' αυτή και πλοία του ελληνικού πολεμικού ναυτικού,

    http://kapetanisses.blogspot.com/2010/01/blog-post_03.html

    ας φτιάξουν και αντίστοιχη αρμάδα για σωτηρία των ναυτικών που κινδυνεύουν μεσοπέλαγα από στοιχεία της φύσης ή άλλες αιτίες.

    Δε νομίζω λοιπόν να είναι υπερβολή να ζητάμε να ιεραρχήσουν ως πρώτη αξία την ανθρώπινη ζωή, όπως εξάλλου έχει διακηρύξει εδώ και δεκαετίες ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών.

    Και σου εύχομαι ειλικρινά να μη χάσεις ποτέ δικό σου άνθρωπο από ατύχημα. Γιατί τότε θα το καταλάβεις κι εσύ. Πως το δράμα δεν τελειώνει ποτέ. Μονάχα αρχίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και παλι δεν θα συμφωνησω μαζι σου,αυτα ολα που εγραψες καλα ειναι αλλα δεν γινονται.Και θα σου ελεγα οτι εφοσον εισαι και στην παιδικη helmepa εχεις ποιο καλη προσβαση απο εμενα σε ανθρωπους που ειναι κοντα σε εφοπλιστες και περνουν τις αποφασεις.Γιατι ποιος εφοπλιστης θα ναυτολογουσε γιατρο σε ποντοπορα και ποιος γιατρος θα ερχοταν και με τη λεφτα.Εδω κανουμε τον σταυρο μας που το φαρμακειο του πλοιου εχει αυτα που εχει και που υπαρχει και ο ερυθρος σταυρος και μπορεις να παρεις ενα τηλεφωνο.Και το τι εχει ζηση καθε ναυτικος και πως νιωθει δεν το ξερει κανεις.Εγω το ξαναεγραψα και δεν κρυβομαι εχω περαση πανω απο το 1/3 της ζωης μου σε γκαζαδικα.Ειμαι 40 χρονων εχω 13 υπηρεσια τα 4 σαν Α' μηχανικος σχεδον ολα στην ελετσον,εχουν δει τοσα τα ματια μου,οπως και καθε συναδελφου σαν και εμενα,που θα ξαναπω οτι πρεπει να εχεις και τυχη(ειδικα ο ελληνας ναυτικος)και αυτο γιατι δουλευουμε σαν τρελοι στο καραβι μην μας πει κανεις τιποτα(επιθεωρητης-γραφειο κλπ).Δεν θελω να κουρασω ουτε να ερθω σε αντιπαραθεση με κανεναν αλλα νομιζω οτι ετσι ειναι σημερα τα πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ λέω να μη συμφωνήσω μαζί σου. Αλλιώς θα σβήσει και ο διάλογος. Και τον βρίσκω, στο έγραψα και σε άλλο σχόλιο, εξαιρετικά ενδιαφέροντα.

    Λοιπόν. Με τους εφοπλιστές. Ας μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο καζάνι. Σήμερα πέρασα τη μέρα μου διαβάζοντας για την εταιρεία του Angel, την Arcadia του Κ. Αγγελόπουλου. Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό. Λες ποιος εφοπλιστής θα δώσει λεφτά για γιατρό. Ε, δες με ένα γκουγκλάρισμα τι έχει δώσει η συγκεκριμένη οικογένεια των Αγγελόπουλων για κοινωφελείς σκοπούς. Τρελά λεφτά. Πχ δες εδώ για τον ιδρυτή:

    http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/culture/personalities/agelopoulosp.htm

    Απίστευτος άνθρωπος.

    Αλλά και χάρη στη HELMEPA έχω γνωρίσει ανθρώπους με τρομερές ευαισθησίες. Σημειωτέον ότι και η εταιρεία των Αγγελόπουλων ανήκει στη Helmepa. Δείχνει και αυτό αρκετά πράγματα για την ποιότητα της συγκεκριμένης εταιρείας. Εξάλλου αν μπεις στο σάιτ τους θα δεις ότι έχουν βραβευτεί για πολλά ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συναδελφισα,(σε λεω ετσι γιατι ειπες οτι ησουν καποτε ναυτικος).Τι σημαινουν αυτα που εγραψες, και η αρκαδια,και η εταιρεια ωναση(εχω δουλεψη)και η εταιρεια του λατση ακομα και η ελετσον που δουλευω και πολλες αλλες εχουν κανει τρελες δωρεες.Δωρεα αγαπητη μου ειναι:οποτε εχω δινω και φτιαχνω!!Γιατρος σε μονιμη βαση σημαινει μισθος 12 μηνες το χρονο,ΝΑΤ,υποχρεωτικα,εδω εχουν κοψη ολες οι εταιρειες τον εν αν ελληνα ανθυποπλοιαρχο τον ελληνα τριτο,δεν μιλαω για μαγειρους και λοστρομαιους.Για αυτους δουλευω,με τα λεφτα που με πληρωνουν μεγαλωνω τα δυο μου παιδια,τους σεβομαι,αλλα ξερω και ποιοι ειναι και τη κανουν και τη δεν κανουν.Και πανω απο ολα εγω δεν ριχνω το λαθος στους εφοπλιστες το ριχνω στο κρατος(ΥΕΝ) και στην ΠΝΟ(τα σωματεια της πλειοψηφιας)που το μονο που τους ενιαζε ολα αυτα τα χρονια ηταν να παρουν 2% και τιποτα αλλο.Διαφωνο αρκετα με το σωματειο μου,αλλα στην σταση του(ΠΕΜΕΝ)σχετικα με την βελτιωση της ζωης του ναυτικου τους βγαζω το καπελο.Οποτε αγαπητη μου με τετοιους εφοπλιστες και με αυτο το κρατος εγω και αλλοι πολοι θελουμε και τυχη οταν μπαρκαρουμε(και να ειναι το καραβι κοντα σε στεριες)Συγνωμη αν σας κουρασα απλα θελω να καταλαβετε πως σκεφτεται ο ναυτικος σημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΑΝΑΗ ευχαριστω για την προσκληση αλλα αυριο εχω οδοντιατρο,αν ηταν η' παρασκευη η' σαββατο θα αποδεχομουν την προσκληση γιατι και την παρασκευη θα ειμαι πειραια για την κοπη της πιτας στην εταιρεια που δουλευω(ελετσον)αλλα και το σαββατο γιατι θα φερω τα παιδια στην γιορτη της ΠΕΜΕΝ για τα παιδια των μηχανικων.Λυπαμαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι εφοπλιστές είναι αυτοί που λες. Δε διαφωνώ, ίσα ίσα. Μίλησα μόνο για εξαιρέσεις. Που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Μην ξεχνάμε όμως πως για το κακό μας το χάλι φταίμε κι εμείς οι ίδιοι. Είναι οι εφοπλιστές αυτοί που είναι γιατί τους επιτρέπουν και οι ναυτεργάτες να είναι έτσι. Πέρασα αρκετά χρόνια στο συνδικαλισμό και αυτό το συμπέρασμα έβγαλα. Πως δε φταίνε μόνο τα αφεντικά αλλά και οι εργαζόμενοι, που σκύβουν το κεφάλι και δεν αγωνίζονται ή που αγωνίζονται για να αγωνίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφιέρωμα στην Κατερίνα μας