Συγχαρητήρια στην Αστυνομία Νέας Σμύρνης

Συγχαρητήρια στην Αστυνομία; Ναι! Και συγκεκριμένα στους υπεύθυνους του Αστυνομικού Τμήματος Νέας Σμύρνης.


Και εξηγώ για να μην παρεξηγηθώ.


Έντεκα και κάτι σήμερα το πρωί... Έχω "κενό" και κάθομαι στο Γραφείο Δασκάλων προετοιμάζοντας το μάθημα της επόμενης ώρας. Ξαφνικά "σκάει μύτη" μια κοπελιά.


Μου ζητά να της δείξω το κυλικείο του σχολείου. Ρωτάω ποια είναι... "Από την Αστυνομία της Νέας Σμύρνης", μου απαντά και συμπληρώνει πως έχει έρθει για έλεγχο του κυλικείου.


Πρωτοφανές! Κάποιος επιτέλους νοιάστηκε για το τι τρώνε οι μαθητές. Ακόμη πιο πρωτοφανές όμως μια αστυνομικίνα χωρίς στολή. Τη ρωτώ λοιπόν:


"Εσείς δηλαδή είστε μια αστυνομικίνα;"


Καταλαβαίνει το υπονοούμενο και μου απαντά χαμογελώντας (χαμογελούν σ' αυτή τη χώρα και οι αστυνομικοί;):


- Ναι, αστυνομικίνα. Σκεφτήκαμε όμως πως πρέπει να έρθω χωρίς στολή για να μην τρομάξουν τα παιδιά!


Ε, λοιπόν, αστυνομικοί που χαμογελούν και που σκέφτονται με τέτοια ευαισθησία, εμένα δε μου έχουν ξανατύχει. Κι οφείλω να πω ότι το περιστατικό με ξάφνιασε ευχάριστα. Όπως οφείλω να πω ότι μόνο όταν είδα το περιπολικό που την περίμενε έξω από την πόρτα του σχολείου, πείστηκα πως πραγματικά μου έλεγε την αλήθεια...


Τι να πω; Τα συγχαρητήριά μου! Έστω και αν πρόκειται για το αυτονόητο καθήκον της Αστυνομίας τόσο ο έλεγχος των κυλικείων των σχολείων όσο και η αποφυγή δημιουργίας όχλησης στο μαθητικό πληθυσμό. Όμως δε μας έχουν συνηθίσει σε τέτοιες συμπεριφορές. Ας πούμε λοιπόν συγχαρητήρια με την ελπίδα η εξαίρεση να γίνει κανόνας!

1 σχόλιο:

Αφιέρωμα στην Κατερίνα μας